Привітання з днем народження сестрі від сестри, від брата, молодшої, старшої своїми словами, в прозі, українською мовою


Привітання з днем народження сестрі від сестри, від брата, молодшої, старшої своїми словами, в прозі, українською мовою

Сестра, рідна людина, з днем народження! Нехай світ змушує посміхатися, світло у твоєму вікні буде добрим і теплим, радість застає зненацька, люди на шляху зустрічаються чуйні, грандіозні плани реалізуються, завдання ставляться амбітні. Ніколи не сумуй, вір у себе і будь самою щасливою!

***

Сестра, ти зуміла стати для мене найближчою і найдорожчою людиною, який дарує тільки самі добрі і стоять почуття, дозволяє зрозуміти, що ми завжди будемо разом, зможемо протягнути один одному руку допомоги і подарувати справжнє щастя. Хочу побажати тобі успіху в долі, справжнього щастя і яскравого світла. Нехай кожен день неодмінно дарує щастя і надію на те, що життя буде особливою, яскравою. Бажаю тобі залишити будь-які труднощі і перешкоди у минулому. Будь ласка, вір у те, що у тебе всі проблеми в минулому, а в майбутньому вдасться знайти тільки легкість і позитив. Хочу побажати тобі лише успіху і самого кращого в житті, щастя і внутрішньої гармонії. Нехай тобі завжди щастить, ніколи не буде навіть сумнівів у тому, що доля зможе подарувати вартісну основу для подальшого просування. Приймай щирі вітання з Днем народження!

***

Сестричка моя кохана, рідна, близька, добра, ніжна, лагідна, турботлива! Наше дитинство, наше життя переплетена нитками споріднення! Твоє щастя – моє щастя! Твоя печаль – моя печаль! І я постараюся зробити все, щоб захистити тебе від невдач і повернути твоє життя в бік щастя! нехай всі твої повороти долі перетворяться в зигзаги удачі і благополуччя! Вітаю тебе, моя мила сестричка з датою свого Народження і хочу зайвий раз нагадати тобі, як я тебе люблю! Твоя добра душа навчила мене любити по-справжньому, щиро і з почуттям, так от, цю всю любов я хочу подарувати тобі! Бажаю тобі бути улюбленої всіма, хто тебе оточує, бажаю тобі мати відданих подруг і вірного чоловіка! І нехай в твоєму житті не знайдеться місця зрадництва й розчарування! Хочу розвести над твоєю головою похмурі хмари і додати в твоє життя, світла і добра! З Днем Народження!

***

День Народження – це привід ще раз сказати дорогій людині «я люблю тебе». А як це важливо чути жінкам! Сестричка, мила, я хочу побажати тобі, щоб не тільки у дні свят та урочистостей, але і прості, часом, сумні і дощові дні свого життя ти відчувала всім своїм єством любов і турботу дорогих і близьких тобі людей. Нехай твоє серце буде, немов вкутане теплим шарфом від будь-яких стуж і від будь-яких морозів. Адже коли поруч близькі друзі, рідні та кохані люди, всі перешкоди і всі неприємності стають просто літнім дощиком, після якого неодмінно з'являється веселка! Я люблю тебе, моя дорога і тебе бажаю справжнього жіночого щастя, теплого сонечка в душі, міцного здоров'я, вірних друзів і яскравих, незабутніх моментів!

***

Ти – моя улюблена сестричка, моя солодка шоколадка, мій ясний промінчик, моя радість і щастя моє, бажаю тобі бути щасливою і дуже – дуже красивою, як у небі повний Місяць! Бажаю, щоб життя твоя була сповнена тільки безтурботним казкою, ласкою нашою дорогою мамулечки, смиренністю і делікатністю оточуючих! Мила моя сестричка, бажаю тобі в 14 років хороших подруг, а друга одного і на все життя! Твоя старша сестра.

***

Сьогодні твій день, як, втім, і тиждень, і місяць, і все життя! Тому і бажання нехай здійсняться, незалежно від дати в календарі! Бажаю тобі всього самого чудового, прекрасного і світлого в твоєму житті! Здоров'я відмінного, жіночого, повноцінного щастя, полум'яної, взаємної любові, розуміння рідних людей і загальної уваги! Успіхів, везіння і яскравих подій, барвистих епізодів життя! Багатства — як грошового, так і душевного! Нехай життя буде легкою, яскравою, цікавою на радість їй і всім рідним і близьким! Залишайся такою ж молодою, життєрадісною, позитивною, милою, доброю і веселою! Щоб ми також весело гуляли нашою компанією на твоєму столітній ювілей! Дуже сильно тебе люблю і сподіваюся, що наша дружба з часом буде тільки міцніти! Сестра, знай, ти - величезна частина мого життя!

***

Тобі не треба зупиняти баского коня і входити в охоплену полум'ям хату. Ти прекрасна, сестричка, як милі польові квіти. Нехай ясний день народження виконає мрії про будиночку з візерунковими, та різьбленими наличниками!

***

Що можна побажати сестрі на день народження. Питання хоч і наскільки простий, але я думала довго, хотілося побажати тобі самого найкращого і неймовірно приємного. Але всі ці слова здавалися мені такими банальними! Що ж потім я зрозуміла, що головне бажати тобі щиро! І в твій день народження сестричка, я побажаю тобі на обличчі усмішки, в очах щастя, а в серці величезної і чистої, як кришталь любові! Щастя тобі жіночого і все, чого душа бажає! З днем народження сестричко!

***

Твій день народження – яскравий, гарний день. Сьогодні приймай найщиріші привітання і побажання, моя улюблена сестричка. Від усієї душі бажаю тобі краси і бадьорості, молодості, міцного здоров'я. Завжди йди по життю з посмішкою та добрим настроєм. Нехай твоє життя цвіте, як сама красива троянда, і нехай на ній ніколи не буде колючих шипів. Нехай довго – довго до тебе не підкрадеться старість, хай молодість звучить легкою мелодією, нехай все у тебе буде добре. Удачі тобі у всьому.

***

Сестричка, у твій день народження хай все, що відбувається — до удачі, нехай швидше принц прискаче, неждано відпустку підвернеться, ну а доля хай посміхнеться.

***

Моє сонечко, моя рідна половинка від серця! Нехай в цей день і кожен наступний, у твоєму житті, разом з тобою будуть тільки відкриті, чесні і люблячі тебе люди! Живи так, щоб потім ти могла пишатися собою і своїми вчинками! Кохай, радій, радій кожному моменту!

***

Дорога сестра, хочу привітати тебе. Ти стала на один рік старше, але знаєш, це не перешкода для тебе. Молодість зберігається, як і раніше. Ти – прекрасна дівчина, що володіє чарівною зовнішністю і чудовим, добрим характером. Знаєш, я пишаюся тим, що ти – моя рідна сестричка. Хочу побажати тобі справжнього щастя і радості, гучних перемог та впевненості в активному просуванні в обраному напрямку, досягненні поставлених цілей. Мила, будь ласка, посміхайся і насолоджуйся життям, смійся голосно і вір у те, що успіх обов'язково буде супроводжувати. Бажаю тобі ідеального здоров'я і багато сил, активності, енергії. Ти обов'язково будеш проводити кожен день тільки з користю, тому хочу побажати успіху в житті та можливості доводити розпочаті справи до логічного завершення. Мила сестричка, я вірю в тебе! Пам'ятай: я завжди готова підтримати тебе.

***

Вітаю від усієї душі двоюрідну сестричку з днем народження! Бажаю тобі відмінною кар'єри, щоб життя вдалося і склалася. Всього тобі самого хорошого. Нехай цвітуть для тебе квіти, пташки співають, сонечко світить. Нехай небо проллє дощ благословень. Бажаю тобі радості, ніколи не сумувати, не падати духом.

***

Моя улюблена сестричка, вітаю тебе з днем народження! Ти моя найкраща подруга, моя рідна душа! Бажаю тобі самій великої і чистої любові, щирості, взаєморозуміння, міцного здоров'я та багато радості. Нехай всі твої мрії та бажання збуваються і роблять тебе щасливою! Зі святом!

***

Мила сестричка, я тебе люблю і бажаю тобі тільки щастя. Нехай тебе оточують тільки добрі люди, печалі залишать назавжди, а доброта і любов стануть твоїми подругами.

***

Вітаю тебе з Днем народження, мила сестра. Ти рідна для мене не тільки по крові, але й по духу. Як же хочеться знати, що ми обов'язково подолаємо разом численні перешкоди долі, зможемо здобути шанс для того, щоб стати щасливими. Бажаю тобі яскравих і справжніх емоцій. Нехай кожен день життя розкриває тільки самі позитивні і стоять межі. Бажаю тобі віри в те, що доля неодмінно виявиться успішною, що кожен день буде додатковим кроком до здійснення побажань і мрій, відкриття нових перспектив долі. Сестричко, нехай будь-які твої мрії неодмінно знаходять втілення в життя, кожен день радує стоять успіхом, дозволяє зрозуміти, наскільки важливу роль грає настрій і впевненість у прекрасному майбутньому. Приймай найщиріші вітання з Днем народження, які повинні здійснитися найближчим часом. Нехай наступний рік життя виявиться вартим для тебе!

***

Хто знає мою сестру краще за мене? Тільки Бог. Але! Він не зможе вам про неї розповісти, навіть якщо захоче, а я можу. Ось тільки не стану. Адже я не просто сестра, я справжня подруга. А про найкращих друзів говорять або хороше, або нічого. Значить, будемо говорити про хороше. Почнемо з того, що моя сестра хороша. У неї гарна не тільки сідниці, а й душа. Вона прекрасна дівчина, дружина і мати. Але якщо її образити, може в морду дати. Сильна і прекрасна, цим вона і небезпечна. Гаряча, як перчик, у неї є мізки – начинка. Ну, це все коротенько, що помістилося в абзаці, і що змогла згадати сходу і розповісти народи. Сестричка, з Днем Народження! Ти найкраща, без сумніву.

***

З днем народження, сестричка. Бажаю тобі бути запеклою, модною, стильною, витонченої, граціозною, веселою, креативної, природної, вільної, мрійливої і, саме головне — щасливою. Бажаю тобі грандіозних успіхів, подій і свят життя.

***

Мила і люба сестра, кохана моя, як же хочеться тебе привітати з стоячою святом, з Днем народження, вибрати найпотаємніші побажання, які можуть реалізуватися в житті. Знаєш, я вірю в те, що ти обов'язково станеш справді щасливою, зумієш досягти поставлених завдань і виправдати те, на що розраховують твої близькі люди. Бажаю тобі приємного і яскравого свята, численних сюрпризів і розуміння того, наскільки прекрасною буває життя. Рідна моя, я хочу, щоб ти обов'язково зуміла досягти всього, про що мрієш, щоб тобі це дозволила доля. Бажаю радості і щастя, тепла і любові. Життя неодмінно повинна бути прикрашена тільки самими щирими емоціями і кращими подіями. Нехай Господь допомагає тобі. Бажаю виконання навіть заповітних мрій, адже тільки в цьому випадку ти можеш бути найщасливішою у всьому світі.

***

Найближча і найрідніша для мене людина, це моя сестричка. Від усієї душі вітаю тебе з днем народження. Нехай особистий свято принесе тобі удачу і гарний настрій. Бажаю тобі довгої і красивого життя, простого людського щастя, мирного неба і всього самого найкращого. Як на старшого брата, ти на мене завжди можеш покластися. Нехай здійсняться всі твої заповітні бажання. Нехай твій будинок завжди буде повною чашею, хай в ньому завжди лунає щасливий сміх.

***

Моя старша сестричка сьогодні відзначає свято, після якої вона стане ще на один рік старше, але при цьому вже точно залишиться такою ж запальною, активною і життєрадісною. От мені хочеться реально сказати, що ще ніколи я не зустрічала таких оптимістичних людей, тому що у всіх на умі одні проблеми, але ти зовсім не така. Ти не сприймаєш негативну інформацію, а просто забуваєш її відразу після того, як дізнаєшся чи почуєш. У будь-якому випадку у тебе потрібно вчитися оптимізму, тому що ти невпинно демонструєш справжній позитивний настрій по відношенню до всього в цьому світі. Я хочу побажати тобі всього самого найкрутішого, що тільки може бути, тому що ти у мене гідна саме цього. Я дуже хочу, щоб ти перестала скидати свої помилки на мене, тому що мені не хочеться потім все це прибирати або ліквідувати.

***

Сестричка, з Днем народження! Будь прекрасна, молода, життєрадісна і енергійна. Йди по життю легко, з посмішкою на вустах. Не знай горя, смутку, прикростей. Бажаю тобі кохання неземного і нескінченного щастя. Нехай Ангел Охоронець завжди оберігає тебе!

***

Сестричка, з днем народження! Хочу, щоб твоє життя було сповнене радістю, світлом, радістю, добротою і теплом. Нехай кожен прожитий день буде яскравим і незабутнім. Ще бажаю тобі величезної любові і щастя. Ти розумниця і красуня, ти обов'язково досягнеш всіх поставлених цілей і здійсниш свої заповітні мрії....

***

Мила сестричка! Вітаю з Днем варення! Нехай твоє життя буде солодкою і смачною, з нотками пригод, з ароматом щастя і палкого кохання. Бажаю тобі отримувати задоволення від кожного дня, наче від апетитного страви!

***

Мені неймовірно пощастило з тим, що у мене є така крута сестричка, яка, хоч і молодший за мене, але все одно набагато мудріший та розумніший за мене. Я бажаю тобі в твій святковий день всього того, що здатне підняти тобі настрій, щоб здатне порадувати тебе і додати сил. Я пам'ятаю той день, коли мені сказали, що у мене народилася сестричка. Напевно, в цей момент не було нікого щасливіше за мене, тому що я просто стрибала від радості. Але потім, коли тебе привезли додому, то я не розуміла, чому ти так багато плачеш. А ще я не могла зрозуміти, чому ти зі мною не граєш. Загалом, я дуже довго думала, що пограти з тобою в мене не вийде, але зараз я вже не можу уявити своє життя без тебе. Я хочу побажати тобі крутого настрої, багато нових емоцій і всього найкращого і приємного. Нехай цей день буде сповнений радості і щастя.

***

Я вітаю тебе з Днем Народження, і хочу побажати завжди залишатися такою ж душевної, веселої, щирої і радісної, адже все, що трапляється – у кінцевому підсумку, на краще! Пам'ятай завжди про це! Нехай твоє життя буде не тільки світлою смугою, але і переливається всіма кольорами веселки, виключаючи сірий і чорний! І я бажаю, щоб всі твої плани закінчувалися очікуваним результатом, і щоб ти завжди пишалася собою! Нехай збудуться всі твої надії і бажання, перетворивши життя в справжню казку! З Днем Народження, найпрекрасніша жінка на Землі!

***

Джерело: superwords.co.ua

Коментарі