Привітання з днем народження чоловікові своїми словами, в прозі, українською мовою


Привітання з днем народження чоловікові своїми словами, в прозі, українською мовою

Наш дорогий іменинник, ми довго думали над тим, що ж побажати вам, але потім вирішили, що важливіше здоров'я все одно нічого немає. У вас така чудова сім'я, стільки крутих друзів, ну а про роботу навіть говорити не варто, тому що ви змогли знайти роботу своєї мрії. Мені хочеться побажати вам ще більше перемог, нових результатів і всього найкращого і позитивного. Такому прекрасному чоловікові хочеться побажати досягти всіх найбільших і значних висот. Вірте завжди в свої сили, тому що у вас просто неймовірний потенціал. Ось побачите, що це буде чудовий і крутий святковий день, який запам'ятається на довгі роки. Чоловіки зазвичай не люблять відзначати свої свята, але ви явно виняток. Ви збираєте всіх рідних і друзів, а потім влаштовуєте просто неймовірний день. впевнена, що сьогодні буде не виняток.

***

Знову слова привітань в твою адресу! Доведеться прослухати всі сльозливі, солодкі промови до кінця! Живи, як в раю: без гріха і в теплі. Люби, як в перший раз: безшабашно і відчайдушно! Переробляти не смій, а то на відпочинок залишиться мало часу! Загалом, живи, насолоджуйся, багатій, де дуже потрібно – не бійся! З днем народження!

***

Користуючись нагодою, хочу привітати тебе з днем народження і побажати великих перемог! Перемог над життєвими труднощами, незрозумілими ситуаціями і поганим настроєм. Нехай не буде їм місця в твоїй довгого і щасливого життя!

***

Дорогий наш, вітаю!!! Тобі притаманні впевненість в собі, елегантність і інтелект. Не відчувається ні тіні слабкості. Бажаю, щоб всі починання доводилися до кінця, а мрії збувалися, не встигнувши зародитися! Кохання, краси і добробуту! З Днем Народження, друже!

***

Шановний і дорогий! Щиро вітаю з Днем народження! Бажаю, щоб життя обдарувала тільки приємними подарунками, щоб душа завжди мала привід для радості. Міцного здоров'я та удачі! Благополуччя, любові і добра! Багато подорожей і мінімум розчарувань!

***

Побажати можна на своєму довгому життєвому шляху ставати все більш мужнім. А що це значить? Бути ще більш сміливим – домагатися своїх цілей, ще більш щедрим – допомагати людям, ще більш веселим... Строгість, звичайно, йде чоловікові, але радісна усмішка – йде всім.

***

Вітаю з днем народження! Бажаю міцних сил, великих досягнень і хороших прибутків, щоб ти ніколи ні в чому не потребував. Хай тебе оберігає турбота, сталева витримка і доброта від всіх негод. Нехай любов буде поруч, вірність і дружба завжди за спиною, в руках тільки щасливі мрії, а перед очима благодать та відмінне щасливе майбутнє.

***

Бажаю знайти свою прекрасну, чуйну, турботливу, люблячу, ласкаву другу половинку, завоювати її і завжди приємно дивувати! Відмінного здоров'я тобі і найріднішим людям на землі.

***

Нехай тебе чекають попереду довгі роки щасливого заможного життя, в якій здійснюються всі мрії та оточують тільки справжні друзі і близькі люди!

***

Море усмішок і веселощів подарує тобі день народження. Так нехай ці посмішки зігріють серця твоїх рідних і близьких, а веселощі порадує душу. Адже день народження-це чудовий привід побажати всього того, чого тобі так хочеться. Тому поспішаю сказати щоб всі твої бажання неодмінно збіглися з можливостями, а можливості були невичерпними.

***

Сьогодні від усієї душі вітаємо члена нашого дружного чоловічого колективу з Днем народження! Сподіваємося, що ще довго зможемо розраховувати на твою сильну руку, тверде плече і тверезий погляд! Як чудово, коли поруч надійний та вірний товариш! Бажаємо тобі здоров'я і оптимізму, сили і відваги, надії та успіху!

***

Сьогодні, в твій День народження, ми утомим тебе своєю увагою, завалимо яскравими привітаннями і побажаннями! Нам дуже хочеться сьогодні подарувати тобі цілий світ і те головне і чарівне, що є в ньому – щастя! Будь щасливий кожен день, не сумуй і посміхайся, мрій і сміливо йди по новим дорогам! Пам'ятай, що найкращі твої роки, події, звершення ще попереду! Так поспішай до них з запалом, а наші побажання добра тобі в цьому неодмінно допоможуть!

***

З днем народження тебе! Здоров'я, удачі, любові, щастя та здійснення всіх-всіх мрій! Залишайся завжди таким же веселим, добрим, чуйним і самим чудовим людиною!

***

Дорогий мій чоловік, кожен день особливий, коли я з тобою. Але сьогодні додатковий особливий день, бо у тебе день народження, і я рада розділити з тобою цей день. Будь то день народження, чи ні, я завжди буду поруч з тобою на твоїй стороні. Люди кажуть: «Завжди робіть те, що може тебе ощасливити». Давай подбаємо про те, щоб ми провели і відзначили ще не один щасливий день народження! Сьогодні тобі бажають багато, а я бажаю тільки дві речі: завжди і ніколи. Ніколи не відчувати смуток і завжди бути щасливим! Нехай твій життєвий шлях наповниться усіма відтінками щастя, незабутніми моментами, добрими та надійними людьми і веселощами. Дякую тобі за тепло і ласку, яку ти мені подарував. За всі щасливі спогади і море посмішок і приводів для сміху. Пам'ятай, що ти завжди можеш розраховувати на мене. Я буду поруч, щоб не трапилося. Самого щасливого дня народження!

***

Сьогодні день народження справжнього чоловіка, і ми хочемо привітати його від усього серця з цією серйозною датою. Хочемо побажати тобі, щоб у цей день тебе не журили події минулого, а радувало сьогодення і перспективне майбутнє. Святкуй це важливий день з коханими і люблячими тебе людьми, і нехай кожен їх них поєднує в собі обидва ці визначення.

***

З днем народження вітаю тебе! Від душі бажаю тобі тільки яскравих подій та великодушної долі, міцної сім'ї, заможності і чоловічого здоров'я. Успіхів тобі у професії, сил у праці і приємного відпочинку. Нехай твій погляд радує шикарний автомобіль і значні квадратні метри.

***

Світлого свята Дня народження ми зачекалися не менше твого, і простими, буденними словами не висловити все, що хотілося б сказати в цей чарівний день! Ми вітаємо тебе і бажаємо життя яскравою, як феєрверк, світлою, як сонечко вранці, свіжої, як бриз на Карибському морі і дивовижною, яка виконує всі заповітні і прості бажання!

***

З днем народження! Бажаю стабільного доходу, миру в родині, гармонії в душі і, головне, здоров'я зайвим, воно ніколи не буває. Щоб ти завжди був радий тому, що в тебе вже є, але при цьому ніколи не переставав ставити перед собою великі життєві цілі. Нехай за пазухою тебе завжди гріє почуття любові, а улюблена буде надійною опорою в житті. Поглянь на світ свіжим поглядом, розвивайся, радій життю, будь щасливий, здоровий і любимо!

***

У цей світлий і радісний день бажаю привітати тебе з днем народження! Справжньому чоловікові хочеться побажати удачі, розуміння, поваги в сім'ї і вічного достатку. Нехай сміливість і впевненість твоя не знає перешкод, а рідні твої нехай завжди пишаються тобою.

***

В цей денечек для тебе звучать вітальні рядки. Я теж хочу побажати тобі гарнішати, розвивати свої здібності, набувати нових друзів і ставати ще впевненіше. Всіх благ тобі і достатку у всьому, а також пристрасної любові і везіння!

***

Вітаю тебе з Днем Варення! Бажаю того, що ніколи не буває зайвим: здоров'я, великих премій, любові близьких, удачі, а також нових позитивних вражень від життя! Залишайся таким же класним і цікавою людиною! З Днем Народження!

***

Ти самий чесний і відданий чоловік на Землі! Ти завжди піклується про близьких і коханих. Не підставляєш товаришів і не боїшся життєвих перешкод. Бажаю, щоб тебе оточували такі ж люди, як і ти сам! Хай збудуться мрії і втіляться всі задуми!

***

Сьогодні у вас знаменна дата - день народження! І ці щирі побажання тільки для вас. Будьте завжди оптимістом! Гідно проходячи всі життєві випробування, з будь-яких обставин виймайте тільки корисні уроки, при цьому завжди залишаючись переможцем! Поменше похмурих днів вам і побільше щасливих моментів у житті! Всього самого доброго і світлого!

***

Від усієї душі хочу побажати, щоб у тебе вистачало сил справлятися з усіма труднощами і невдачами. Ти справжній чоловік, про який мріють багато жінок, так як у тебе є справжня воля до життя. Хай буде легким твій шлях до щастя, а щира любов буде твоєю супутницею. Від щирого серця хочу побажати тобі яскравих моментів, приємних зустрічей, гарного настрою і найвірніших друзів. З днем народження!

***

Бажаємо нашому імениннику завжди зберігати душевну молодість, адже молодість — це чудове стан очікування прекрасного, це відчуття, що все можливо, все тобі під силу. Бажаємо тобі здоров'я, щастя, нехай завжди тобі супроводжують успіх і удача!

***

Джерело: pryvitannya.com.ua

Коментарі

Alarico Adalbert каже…
Я не міг би закрити свій перший дім без містера Педро! Педро та його команда зробили все для мене в цій транзакції. Він легко впорався з моїм дуже стислим часом роботи і завжди був доступний для мене, коли я мав запитання (а у мене їх було багато), навіть коли він був далеко від офісу, що я дуже ціную! Він і його команда впоралися з багатьма сварками в останню хвилину з продавцем і невтомно працювали, щоб переконатися, що я можу закритися до закінчення терміну дії договору оренди (і моєї допомоги на перший внесок). Пан Педро — надзвичайно обізнаний кредитний спеціаліст, ввічливий і терплячий. Я переглянув кілька пропозицій щодо нерухомості перед моєю остаточною покупкою, і Педро був поруч, щоб допомогти з кожною з них, часто координуючи з моїм агентом за лаштунками. Я відчував підтримку протягом усього процесу. Завдяки Педро та невтомним зусиллям його команди я тепер гордий власник будинку! Я б закликав вас розглянути Педро та його кредитну компанію для будь-якого виду позики.

# Автокредит

# Житловий кредит

# Бізнес позика

# Особистий кредит



Пропозиція позики пана Педро

Електронна пошта- pedroloanss@gmail.com.

Повідомлення WhatsApp: +1 863 231 0632