Найкращі привітання з днем народження дружині


Найкращі привітання з днем народження дружині

З народженням на світ вітаю мою кішечку, найкращу у світі дружину! В тобі є несломимая сила духу і волі, приголомшливий характер, ясний розум і твердість переконань. Ти радуєш мене з дня на день. Кожен день ти даруєш мені щастя і перевертаєш повсякденний світ, наділяючи його різнобарвною веселкою вражень.

***

Прекрасна з жінок, вітаю тебе з днем народження. Наповнивши моє життя світлом, ти кардинально трансформувала її. Я вдячний за кожну секунду, яку ти робиш особливо щасливою. Вибач мене за помилки, образливі слова і погані вчинки. Бажаю тобі назавжди зберегти свою загадковість. Щоб я кожен день відкривав нові грані свого вигляду і заново закохувався в рідні риси.

***

Женуля моя люба, вітаю тебе з днем народження. Бажаю сяяти яскравіше сонця, парити вище неба, залишатися прекрасніше за всіх на світі. Нехай всі дні твої будуть щасливими, ідеї — чудовими, емоції — позитивними, помисли — світлими, справи — успішними, а бажання — виконуваними.

***

Мила моя дружина, якщо просто сказати тобі, що я люблю тебе це практично не сказати нічого. Як багато ти для мене значиш? Коли я зустрів на своєму шляху прекрасну дівчину, яка сподобалася мені і підкорила своєю красою. Йшли дні були залицяння, поцілунки, потім пропозицію руки і серця. Як я боявся тоді, що ти відмовиш, як був дурний і наївний у своїй юності. Ти вибрала мене тим самим подарувавши цілу прекрасне життя. Я жодного дня не пошкодував про те, що коли-то ти зустрілася на моєму шляху. Дорога моя хочу в твій день Народження привітати тебе і побажати тільки добра, любові і щастя. Все, що тобі буде бракувати, я постараюся це виправити. Кохана з днем Народження!

***

У мене сама приголомшлива дружина на світі, яка вміє знаходити позитивне навіть в найбільш невдалих днями. Я живу і працюю заради тебе, заради нашої родини, про яку ми з тобою так мріяли. Навіть тоді, коли нам було по сімнадцять років, ми з тобою були впевнені, що наша зустріч не випадкова. Нам з тобою всі говорили, що ми навіть зовні схожі один на одного, але це тільки радує. Правда я ще тоді любив пожартувати, що ми рідні брат і сестра. Кохана моя, я бажаю тобі міцного здоров'я. Не люблю, коли ти хворієш, бо стаєш такою беззахисною, навіть я не можу тобі надати сил. Не засмучуй мене, моя хороша. Все інше ми з тобою і самі зробимо. Нам з тобою завжди дуже комфортно разом, тому ми любимо робити все вдвох. З Днем народження, люба!

***

Багато що з тобою нам довелося пережити. У важку хвилину ми завжди були разом. Я пізнав тебе, і в горі і в радості. І в ремонті, і переїзді і безгрошів'я. Ти найкраща дружина. Я вдячний тобі за твоє терпіння, доброту і турботу. Нехай у тебе все буде чудово. І я постараюся докласти для цього всі зусилля!

***

Моя прекрасна дружина, моя любов, моє диво, вітаю тебе з днем народження. Бажаю тобі чудового настрою та задоволення всіх бажань, вічної краси і доброти, безмежного щастя і удачі. Будь завжди чарівна і блискуча.

***

Душа моя, від усього люблячого серця, щиро вітаю тебе з днем Народження. Ти сонечко, яке не дає моєму серцю охолонути, ти як весна — завжди квітне і пахнеш, твої очі, як море, в якому можна потонути, а усмішка твоя виблискує мільйонами яскравих промінчиків. Здоров'я, радості і щастя, мила. Залишайся завжди такою ж красивою, а головне моєї! Зі святом!

***

Моя кохана, я вітаю тебе з Днем народження! Таких жінок, як ти, нечасто можна зустріти, але я везунчик, тому що я не просто зустрів тебе, але і завоював. Ти зробила мене кращим, показавши, як можна любити. Ти надихаєш мене кожен день і кожну годину. Всіма своїми успіхами я зобов'язаний тільки тобі. Я бажаю тобі щастя, здоров'я, кохання, здійснення всіх бажань і набуття гармонії душі. Ти у мене дуже чутлива і емоційна натура, яка все приймає близько до серця. Зізнаюся, що мені це не завжди подобається, але в цьому вся ти. Спасибі тобі за нескінченну підтримку і віру в мене. Дякую, що даруєш мені грати допізна в улюблені комп'ютерні ігри. Я люблю тебе, найкраща жінка на світі!

***

Сердечно вітаю кохану дружину з днем народження! Нехай буде багато приємних пригод і приголомшливих відкриттів. Нехай будуть самими чудовими спогади про цей день. Бажаю бути тобі завжди самої красивою і ніжною. І скільки б не минуло років, ти завжди для мене будеш королевою світу і першою красунею.

***

Всі твої мрії неодмінно збудуться, все, що загадано, обов'язково здійсниться! Усмішок, щастя, радості та веселощів!

***

З днем народження, моя богиня. Бажаю бути зі мною завжди щасливою і життєрадісною. Мрій, дивуй, люби, вдохновляй, твори, створюй, радуйся, посміхайся, чаруй і ніколи не сумуй! Я тебе люблю і бажаю, щоб у тебе завжди все виходило.

***

Сьогодні у мене велике свято, у моєї коханої дружини день Народження. Як хочеться стільки сказати приємних слів, що просто перехоплює подих. Ти моя кохана половинка, мій ніжний промінчик сонця, мій подарунок небес. У твій день Народження бажаю тобі залишатися найпрекраснішої, бажаною і коханою жінкою на всьому білому світі. Улюблена нехай всі квіти світу в цей день впадуть до твоїх ніг, нехай всі птахи співають тобі сьогодні серенади. Залишайся завжди моєю коханою дружиною!!!

***

У моєї красуні дружини сьогодні день народження. Не дивуйтеся тому, що на торті немає ніяких цифр, дорогі гості. Просто ми з дружиною вважаємо, що це всього лише цифра, головне – як ти себе відчуваєш у душі. А в душі вона ще дитина. Ми годинами стоїмо в магазині у відділі іграшок, тому що улюблена е знає, що купити. Причому вона купує ці іграшки виключно для себе. Але з недавніх пір вона стала купувати і мені машинки, вертольоти на пульті управління. Але це все передмову. Люба моя, я вітаю тебе з черговим днем народження. Я бажаю тобі щастя, здоров'я, удачі і успіхів у всьому. Ти – моя гордість, моя радість, моя любов. Я хочу, щоб ти була найщасливішою. І так і буде, повір мені. Зі святом, рідна.

***

У кожного в сім'ї є своє призначення. Жінка споконвіку є берегинею. Вона зберігає затишок, стосунки, кохання, вона Привітання для дружини з Днем Народження зберігає і береже ті основи, на яких тримається фундамент сім'ї. Вітаю тебе, моя берегиня, я щасливий тим, що у мене є ти, осередок нашої сім'ї в надійних руках!

***

Ти — солод на моїх устах, кров, вируюча в моїх венах, кисень, насичує ідеями і новими силами! Свєті з кожним днем все яскравіше, моє Сонечко! З Днем народження!

***

Ти унікальна, мила! Сподіваюся, в день народження і інші дні, ти кожною клітинкою відчуваєш мою любов. Чаруй, блистай і неси ніжність, як роса в променях сонця. Нехай свято увірветься шампанським, компліментами та квітами.

***

Люба моя! Ти — джерело натхнення, джерело тепла і причина моїх усмішок. Вітаю тебе з днем народження. Сподіваюся, що у тебе є все, про що ти мріяла, а якщо ні — то я подарую тобі це. Зі святом!

***

Сьогодні без сумнівів твій день, ти сяєш і радуєш нас своєю красою. Бажаю тобі, кохана, завжди бути такою ж чарівною і чудовою, нехай птах удачі виконає всі твої бажання!

***

Вітаю, дружина! Будь завжди такою ж красивою, як в перший день нашого знайомства, будь щасливою, як у медовий місяць, будь турботливою, як щоранку. Я тебе люблю! З днем народження!

***

Кохана моя, люба, найкраща у світі дружина! Я вітаю тебе з днем народження! Цей день багато років тому став святом не тільки для тебе і твоїх батьків, але і для мене. Хоч я ще й не здогадувався, що в цей день десь з'явилася на світ моя друга половинка. Я люблю тебе і хочу, щоб ми завжди були разом!

***

Моя улюблена женуля, вітаю тебе з днем народження. Нехай казкою буде твоє життя, де я буду добрим і турботливим королем, а ти — моєю бажаною і самої красивою королевою. Бажаю тобі здоров'я, успішної діяльності і цікавих задумів, веселощів, плідної творчості, безтурботного відпочинку, великого щастя і везіння.

***

З Днем Народження, королево доброти! Бажаю, щоб цей рік був сповнений приємних речей, несподіванок, закоханості, яскравих зустрічей, подорожей, шопінгу, ніжності, романтики і хороших новин! Ставай ще красивіше, ще лагіднішою, ще розумнішими, багатшими, потрібніше, цікавіше і щасливішим! І бажаю чудово відсвяткувати День твого Народження!

***

Моя дружина – це красива і мудра жінка! Красива вона не тому, що на ній кілограм косметики або купа прикрас, вона красива від природи і не тільки зовні, але і всередині. А вона мудра, бо обрала собі в чоловіки такого чудового людини, як я! Вітаю тебе з днем народження, моя прима!

***

Доля подарувала мені дружину, і я став найщасливішою людиною на світі. Сьогодні у тебе, кохана, свято. Від щирого серця прийми, моя радість, привітання. Нехай твоє життя буде довгим і щасливим, хай гарний настрій не покидає тебе. Нехай моя любов буде найсильнішим оберегом в твоєму житті. Всіх благ тобі, рідна, достатку та сімейного благополуччя. Будь завжди такою гарною, хай пісня весни завжди звучить у твоїй душі. Люблю тебе, і все зроблю для твого щастя.

***

Ти найбільше творіння природи, ти чудо світу, для тебе я складаю вірші і пишу картини, для тебе пишу музику. Для тебе я готовий підкорювати вершини і відкривати нові землі, для тебе я готовий здійснювати подвиги, лише б ти була щаслива поруч зі мною. З днем народження!

***

З днем народження, моя кохана. Прекрасна дружина, я для тебе бажаю смаку щастя, аромату любові, кольори радості. Будь у мене завжди такою ж стрункою, як Дюймовочка, працьовитою, як Попелюшка і приголомшливою, як Афродіта.

***

В день нашого весілля ти була найкрасивішою нареченою. Біле плаття і фата огорнули тебе невагомим хмарою, золоте кільце сяяло, як промінчик сонця. Але самою прекрасною була твоя усмішка. Ти тільки що стала моєю дружиною, і я кружляв тебе на руках, розуміючи, що запам'ятаю ці миттєвості назавжди. Минуло чимало років, але ти зараз так само прекрасна, як у той день. І я люблю тебе, і коли беру тебе за руку, відчуваю, як завмирає серце на мить. І твій День народження для мене найкращий свято, коли я знову кажу про те, як люблю тебе!

***

Моя улюблена і найкраща в світі дружина. Ти на світі одна така добра, мила, ніжна. З кожним роком я закохуюсь в тебе все сильніше. Ти наповнюєш нашу сім'ю затишком і теплом. Сьогодні у тебе прекрасне свято – день народження. Від усієї душі вітаю тебе і бажаю величезного щастя, багато радості, благополуччя і достатку. Нехай життя твоє тече, як повна річка. Міцного здоров'я тобі, всіх земних благ. Будь завжди коханою і бажаною. Хай добрий ангел береже тебе від усіх бід.

***

Джерело: iwish.co.ua

Коментарі