Привітання з днем народження подрузі в прозі, українською мовою


Привітання з днем народження подрузі в прозі, українською мовою

Подруженька моя дорога! Сердечно вітаю тебе з Днем народження! Бажаю тобі дім на Канарах, крутейшую яхту, елітних шмоток і крутого мужика! Тільки цур – коли ти все це добро отримаєш, клич мене! Будемо з тобою ділитися іграшками, як у дитинстві! Гаразд-гаразд, мужики можеш собі залишити!

***

В твій прекрасний День Народження я не приховую свого щастя, дорога моя подруга. Звичайно ж, мені хочеться побажати тобі всього, та побільше. Я шкодую тобі, щоб ти жила дуже довго і була твоє життя щасливим, світлим, легкою і цікавою. Я хочу, щоб Господь тебе благословив, а Ангел Охоронець завжди був поруч, оберігаючи тебе від цього божевільного світу, закриваючи тебе своїм величезним крилом від усіх бід і негараздів. Я хочу, щоб тобі завжди вистачало всього, емоцій, вражень, почуттів. Щоб тобі вистачало уваги коханого чоловіка, вистачало відпочинку, грошей і терпіння. Я хочу, щоб ти завжди була задоволена собою і своїм життям і щоб частіше твої мрії збувалися. З Днем Народження тебе, моя подруга, будь щасливою і радуй мене зустрічами, адже я завжди дуже сумую!

***

Моя найкраща подружка! З днем народження тебе, гарна дівчина, з якою мені приємно дружити вже багато років. Я радію нашій дружбі, не перестаючи дивуватися твоєї доброти, життєрадісності, здатності розділити всі мої печалі і щасливі моменти. Нехай твоя краса і здоров'я міцніють з кожним твоїм днем народження, а особисте життя не перестає захоплювати яскравими і чарівними подіями!

***

Ракета твого життя стрімко розтинає простір життя, підкорюючи все нові й нові висоти, завойовуючи нові зірки. Ти сама — яскрава, мов зірка. Перебувати поруч з тобою — радість, це завжди нові враження, нова інформація, нові пригоди. Вітаю тебе з Днем народження і дякую долі, що познайомила мене з тобою, люба моя подруга.

***

Незамінна і безцінна моя подружка, вітаю тебе з твоїм іменним святом і хочу побажати, щоб кожен день твого життя, не затьмарюється сумними подіями, кожна тиждень — обіцяє успіх і свіжі ідеї, кожен місяць — наповнює твоє життя яскравими враженнями, а кожен рік дарує нову подорож!

***

Вітаю тебе дорога подруга. Хоч по крові ти не сестра, але рідніше рідко зустрінеш людину, тому такі теплі побажання для тебе. Залишайся завжди як промінчик світла, люби і будь улюбленою, май достаток і причини завжди виглядати красиво, успіх у справах і вдома, так і за життя, всіх ти осявай посмішкою, сяй, будь схожою на зірку. Зустрічай людей хороших, май здоров'я, щастя і добра побільше.

***

Подружка, в твій день народження хочеться побажати безмежної любові, нескінченної енергії і ентузіазму, щоб прожити прекрасну веселе життя! Будь щаслива, цілеспрямована і нічого не бійся!

***

Таких людей, як ти, в цьому світі трохи! Ти розумна, красива, добра, чуйна! Щоб перелічити всі твої достоїнства, не вистачить і цілого вечора! Я нескінченно вдячна за дружбу з тобою! В день твого народження я бажаю, щоб доля завжди залишалася до тебе прихильна! Щоб чоловік і діти радували тебе своїми успіхами і досягненнями! Бажаю тобі безмежного щастя і незгасимої любові!

***

Твій день народження свято і для мене теж, адже, з'явившись на світ, ти тим самим зробила мені подарунок. Ти сама чуйна, найщиріша, сама розуміє, сама рідна для мене душа на світі. Я дуже тебе люблю і ціную нашу дружбу. Сьогодні пропоную зовсім не говорити про роки, яка різниця скільки їх було – це не найголовніше. Нехай час буде прихильно до тебе, нехай завжди тобі світять яскраві зірки успіху, небо сяє блакиттю і благословляють тебе!

***

Сьогодні прекрасний свято у моєї найкращої подруги. Всі комплементи, привітання і побажання тобі, рідна. Нехай всі твої мрії обов'язково збудуться. Хай здоров'я, достаток і радість будуть завжди з тобою. Нехай надія, віра і любов допомагають тобі в житті. Будь коханою і бажаною завжди. Нехай повною чашею буде твій дім, нехай у ньому назавжди оселяться мир і затишок. Всіх благ тобі, теплій сімейній погоди і безхмарного щастя. Хай добрий ангел завжди оберігає тебе.

***

Цінність дружніх відносин складається з щирості та відданості. Дорога подруга, я вдячна Богу, що ти є в моєму житті! Нехай твоє життя щодня наповнюють неймовірні події, а очі завжди сяють від щастя і задоволення. Іди до своїх заповітних цілей з великою завзятістю, осяваючи світ чарівною посмішкою! З Днем народження!

***

Отже, твоє сьогодні вже настав у тебе, тому... Кохана і мила подруга! З Днем Народження! Мої почуття дружби і любові до тебе не бачать берегів! Ми з тобою пережили багато і нас багато чого ще чекає! Моя любов до тебе не схожа ні на що, вона особлива, вона безмежна! Я знаю точно, що ти не зрадиш і не кинеш в біді! Бажаю тобі, мила, тонну позитиву, посмішок, успіху, жіночого щастя, блискучих чудес і чарівних невероятностей в житті, сяючою радості і веселих подруг, цікавих захоплень і справжньої дружби! Бажаю тобі доброї долі і світлого майбутнього! Нехай оточують тебе тільки позитивні люди і висвітлюють твій життєвий шлях променями добра! Щоб всі твої мрії збувались за твоїм бажанням! Бажаю отримувати радість від кожної миті життя, досягти успіху, знаходити натхнення у всьому, і щиро себе любити! І завжди залишатися моєю подругою! Відповім тим же, не сумнівайся, адже у нас з тобою все взаємно!

***

Бажаю встати раніше, піти подалі і знайти своє особисте щастя. Знайти багатство, успіх і любов зовнішністю Алена Делона і фізичними даними Реви. Зустріти безмежне почуття захоплення і підібрати постійне везіння. Відшукати самі великі секрети, які зроблять твоє життя прекрасним. А найголовніше знайти величезні руки, щоб міцно утримати своє знайдене щастя і благополуччя. З днем народження, подруженька!

***

Любима подруженька, вітаю тебе з днем народження! Залишайся таким же прекрасним квіткою в саду любові і доброти. Нехай кожен твій день наповнений сонячним світлом і теплом. Не бійся пізнавати нове, ризикуй, сходи сума, дерзи, і життя твоє буде яскравою, барвистою, неповторною!

***

Сьогодні святкова дата у моєї подруги – прекрасне свято день народження. Нехай твоє життя розквітає пишною трояндою, нехай всі бажання неодмінно збуваються, нехай удача ніколи не залишає тебе. Міцного здоров'я тобі, подруга, прекрасного настрою і у спехов у всіх починаннях. Нехай твоє життя буде довгою, веселою і щасливою. Будь завжди в апогеї захопленого уваги. Ніколи не падай духом, будь впевненою в собі. Нехай тобі завжди щастить у всьому, а надія, віра та любов ніколи не залишають тебе.

***

Мила подруженька! Вітаю тебе з днем народження! Краще подруги ніж ти у мене немає, і я щиро хочу побажати тобі знайти своє щастя і знайти любов, спіймати птаха щастя за хвіст і ніколи не відпускати. А ще бажаю тобі дорога, йти по життю сміливо і впевнено, бути самодостатньою і незалежною.

***

У цей прекрасний день могла народитися тільки така позитивна дівчинка, як ти. І я дуже рада тому, що ти - моя подруга. Я досі без сміху не можу згадувати про те, як ми познайомилося. Напевно, цю історію ще мільйон раз почують наші діточки, які неодмінно будуть такими ж близькими подругами, як і ми. Мені хочеться привітати тебе, а також сказати, що в цьому світі людини ближче тебе для мене немає. Нехай ми не завжди знаходимо час, щоб побачитися, але знай, що я кожну хвилину думаю про тебе. Мені хочеться, щоб ти ніколи не сумувала і не переживала, тому що в твоєму житті стільки всього прекрасного і позитивного відбувається. Бажаю тобі гарного настрою і багато всього того, що тобі необхідно! Сьогоднішній день ти повинна присвятити відпочинку і розваг, тому що ти вже давно не розслаблялася. Але сьогодні я навіть не дозволю тобі думати про справи і проблеми!

***

Нехай у твоєму житті буде все і завжди: достаток у домі, достаток на столі, розуміння у родині, повагу на роботі, підтримка серед друзів і любов у серці. Бажаю яскравого і незабутнього дня народження і нехай кожна хвилина твого життя буде прожите не дарма. Нехай життя твоє буде довгою і красивою, адже світ прекрасний, коли в ньому є ти.

***

Залишайся, подруга, завжди такою ж молодою і красивою. Нехай кожен день буде для тебе святом, нехай збуваються мрії. Нехай доля оберігає тебе від неприємностей. Здоров'я тобі, успіхів, величезного особистого щастя, нехай на твоєму шляху зустрічаються тільки хороші люди!

***

З днем народження, люба моя подруга. Нехай буде чарівництвом і дивом наповнений кожен момент щастя, нехай високі ноти радості і любові звучать у твоєму серці, нехай чудова і чарівна залишається твоя натура. Будь бажана і обожаема, мила.

***

Твоя дружба, як ковток повітря. Ти вмієш розуміти, прощати й любити. Подруга, ти заслужила щастя. Я бажаю тобі бути впевненою в собі, дуже красивою, стильною та елегантною. Будь жінкою загадкою, з якою цікаво чоловікам. Ти хороша мати, краща подруга і вірна дружина. Нехай так буде тривати ще сотню років!

***

Пам'ятаю, як ми з тобою познайомилися. Це було настільки смішно, що навіть через стільки років без сміху згадати неможливо. Я хочу привітати тебе, моя люба подружка, а також сказати, що для мене немає людини ближче, ніж ти. Я дуже хочу, щоб кожен твій день був насиченим, приємним і позитивним. Ти повинна отримувати задоволення від кожного дня, від кожної миті, тому що воно унікальне. Я дійсно дуже хочу, щоб ти завжди була щаслива і кохана, тому що від цього залежить твій настрій. От коли в тебе немає настрою, то з тобою краще не розмовляти. Але я вже навчилася і такі моменти переживати. Я вже знаю, який тобі потрібен підхід. Мені хочеться побажати тобі самого важливого і необхідного, тобто здоров'я, а все інше вже не так важливо. Всього іншого ти досягнеш самостійно, а я буду допомагати тобі у всьому. Ти ж знаєш, наскільки ти важлива людина для мене.

***

Дорога подруга, в цей знаменний день, я вітаю тебе з днем твого народження! Бажаю тобі успіхів у всіх твоїх починаннях, щоб всі твої мрії збулися! Не бійся пробувати і помилятися! Адже попереду у тебе одне велике пригода, під назвою життя! Ти завжди була для мене часом. Сьогодні ти сяєш, немов висхідна зірка на небосхилі! Не бійся робити помилок, адже ти знаєш, що я завжди буду поряд, і ми з тобою викрутимося з будь-якої ситуації! Адже разом ми сила! З днем народження! Нехай сьогодні твої очі горять, як два діаманти від щастя і натхнення!

***

Мила подруга, у твоїй день появи в цьому світі хочу побажати тобі залишатися медової, чарівною, зухвалою, грайливою, красивою і привабливою. Нехай чоловіки обертаються в тобі вслід, а один єдиний зробить тебе щасливою. Нехай кожна хвилина життя просочиться любов'ю і добротою. Будь неймовірною, неповторною і самої незвичайної. Вітаю тебе!

***

Сьогодні головне свято року – твій день народження, моя улюблена подружка. Цю подію ми зазначимо повної разом з усіма друзями. Бажаємо тобі відмінного настрою, величезного щастя, радості і всього самого найкращого. Нехай сьогоднішній день подарує тобі диво, нехай всі мрії неодмінно збудуться. Всіх благ тобі, удачі у всіх починаннях. Нехай, що не ладиться, все забудеться, хай усе хороше в житті множиться багато разів. Ніколи не сумуй і будь господинею своєї долі.

***

Люба моя! Я бажаю тобі купити жадане плаття, підібрати до нього відповідні туфлі і сумочку, в якій не переводилися б брендові помади, духи і пудра! Ще я хочу, щоб поруч з тобою був найкрутіший хлопець на самій спортивній машині! І щоб твою зачіску не псував вітер, а нова фарба для волосся не розчарувала! Щоб походи в салон приносили тільки гарний настрій, робота – задоволення, а життя радувала новими зустрічами і можливостями! Я пишу це для того, щоб всі знали, що жіноча дружба існує!

***

Дорога подруга, вітаю з днем народження! Нехай всі твої бажання вмить виконуються, а невдачі обходять стороною. Будь щаслива і кохана, ніколи не сумуй, і нехай у будь-якій справі тобі супроводжує удача.

***

Подруга, ти найкраща, вітаю! Ти знаєш мене краще, ніж я сама! Ти завжди прийдеш на допомогу словом і ділом! Я тебе дуже люблю, і в твій день народження, бажаю тепла й любові, щастя і море радості! Хай навколо тебе всі будуть щасливі, в твоєму серці панує гармонія, в душі завжди лунає музика кохання, і всі мрії збуваються! З днем народження, люба!

***

Подружка, мила подружка, що побажати тобі в твій день? Вибирай сама, а я приєднуюся. Від себе бажаю тобі здоров'я, легкості на підйом і на вагах, відсутності перешкод і начальника на роботі, ігри очима і на гітарі під твоїм вікном. Нехай життя тобі грає на сопілці польку-метелика, і ти пурхаєш як пташка, і щоб за це ніякої відповідальності!

***

Від душі хочу привітати саму ніжну і прекрасну жінку з Днем Появи на світ! Моє життя змінилося з тих часів, коли ми тільки познайомилися, і досі ти залишаєшся для мене рідною людиною, кращою подругою і просто сонечком! Ти завжди йдеш зі мною рука об руку, що б не сталося, тому я з упевненістю заявляю - ти робиш мене самим щасливим людиною! ія хочу, щоб твоє життя освітлювали яскраві фарби, несподівані приємні сюрпризи, неймовірні фантазії і чудесні події, а так само щоденні моменти радості і добрі зустрічі. Хай життя не шкодує для тебе нагород: позитиву, щастя, любові і сердечного тепла - адже, ти цього по-справжньому заслуговуєш! Вітаю від усієї душі!

***

У найприголомшливішою і позитивної подруги в цьому світі сьогодні свято. Насправді, саме твої свята я люблю найбільше, тому що ти вмієш влаштовувати грандіозні вечірки, про які потім ще довго говорять. Зараз я хочу побажати тобі успіхів у всьому! Іноді до самої вершини тобі не вистачає буквально трохи, причому це залежить виключно від удачі і успіху, тому саме цього я бажаю тобі в великому достатку. Нехай ніякі перепони і прикрощі не заважають тобі домагатися поставлених цілей. Ти ж знаєш, що я в будь-який момент готова вирішити за тебе будь-яку твою проблему, тому що мені важливо бачити тебе щасливою. Але варто зауважити, що у тебе дуже напористий характер. Я бажаю тобі всього самого крутого, як і ти сама. Якщо ти будеш сумніватися в собі, в своїх силах, то я не буду з тобою розмовляти. Гарного тобі настрою! Відпочивай і веселися по повній програмі!

***

Як нова глава відкрився цей світлий день, а ти все також красива і пахнеш навесні. З днем народження вітаю, адже саме святковий настрій та радість як ніщо може прикрасити жіночі очі. Нехай не розвіє час твою романтичність, і не згасає світло від твоєї душі. Невичерпне тепло продовжуй випромінювати і дарувати її оточуючим. Нехай для теплих зустрічей у тісному колі завжди знайдеться привід повеселитися і випити келих грайливого вина. Завжди нехай шанувальники обсипають квітами, безоплатно щоб дарували подарунки і нескінченно сипали компліментами. Нехай з початком кожного дня стукає у дім щастя і удача. З гармонією щоб з близькими і в згоді жила і висвітлювала всім як найбільше сонце. Бажаю міцного здоров'я, у всьому достатку і оптимізму. З шиком і блиском ходи в житті як на подіумі, восхищай і радуй нас усіх.

***

Моя кохана і мила подруга! Прийми щирі вітання у свій день народження! Нехай в твоїх очах завжди відбивається сонячне настрій, нехай життя буде привітною і гармонійної, а поріг твого дому нехай оберігає птах щастя!

***

Кажуть, що справжньої жіночої дружби не буває. Мабуть, у тій, хто це сказала, не було такої подруги, як у мене. Ми з тобою так давно разом, що стали майже сестрами, тільки сестри сваряться набагато частіше, ніж ми з тобою. Сьогодні твій день народження, і я бажаю тобі здійснення всіх тих заповітних бажань, про які знаємо тільки ми з тобою!

***

Джерело: happyb.com.ua

Коментарі