Поздоровлення з днем народження хлопцеві своїми словами, українською мовою


Поздоровлення з днем народження хлопцеві своїми словами, українською мовою

Сьогодні ти став старшою ще на рік! Бажаю цінувати кожен прожитий мить, всі години і дні, які роблять тебе розумніший і досвідченіший, всіх людей, які залишаються поруч і підтримують! Добивайся свого і завжди прагни до більшого! Вітаю!

***

Для початку, я хочу тобі побажати те, що в першу чергу завойовує серце будь-якого хлопця — це нову круту тачку. Далі, нехай поруч з тобою буде та, яку ти будеш з фарсом катати на цій тачці, і яка завоює серце в другу чергу. Ну і звичайно, нехай тебе оточують вірні і надійні друзі, на випадок, якщо з кимось з цих двох у тебе виникнуть проблеми. З днем народження!

***

З Днем народження! Ти народився коли-то на щастя світу. Бажаємо жити в любові і умиротворення!

***

Зі святом, коханий! Бажаю тобі підкорити вершини, на яких ти ще не побував, досягти всіх поставлених цілей, повернути те, що було втрачено, пізнати те, що ще невідомо, примножити все те найкраще, що є в твоєму житті і з легкістю відпустити все те, що тобі більше не потрібно.

***

З днем народження, чудовий, милий, добрий хлопець. Бажаю не втрачати жодної можливості, не пускати на самоплив жодної справи, не допускати жодної помилки, не знати жодної поразки. Бажаю завжди відстоювати свої права, бажаю постійно боротися за своє щастя.

***

Вітаємо з днем народження! Будь здоровим, сильним, успішним людиною. Бажаємо благополуччя, любові, щастя, удачі, гарного настрою. Нехай тебе завжди оточують вірні друзі, на роботі поважають колеги, а вдома плекають і бережуть рідні.

***

Хто не пробує, той не виграє! Це твій девіз по життю вже протягом багатьох років, і він приносить тобі лише успіх. Бажаю, щоб удача не покидала тебе ніколи, але не забувай і знаходити час радіти своїм ідей і задумів!

***

Користуючись нагодою, я хочу побажати тобі, щоб удача стала твоїм вірним супутником, щоб кожна хвилина життя було прекрасне, щоб всі бажання скоріше втілювалися, а мрії обов'язково здійснювалися. Я бажаю в долі попутного вітру, гарної погоди, сонячних днів. Нехай тебе високо цінують на роботі, хай в сім'ї панує любов і взаєморозуміння, нехай діти радують своїми успіхами! Хай навколо тебе завжди будуть улюблені люди, нехай в душі буде спокій, а на серці — щастя!

***

Вітаю з днем народження! Бажаю прекрасного життя, і нехай на кожному повороті завжди зустрічаються чудові події. Бажаю масу приводів для радості та міцного здоров'я! Нехай кожен ранок буде щасливим і сонячним.

***

Мій дідусь – найкращий чоловік на світі. Він порядний, справедливий і мудрий. Сьогодні мій улюблений дідусь відзначає свій день народження. Від всього серця вітаю тебе, рідна, з святом. Будь завжди моложавим і міцним, хай здоров'я не підводить тебе. Щоб в достатку і любові насолоджувався життям. Нехай тебе оточують любов'ю твоя сім'я. Будь завжди прикладом для всіх нас. Нехай збуваються твої мрії, нехай птах щастя приносить тобі хороші новини. Нехай Господь оберігає тебе завжди.

***

Сьогодні День рожденьице у мого коханого хлопця, відносини з яким повністю змінили моє життя. Я стала більш спокійною, впевненою в собі і позитивною. Саме цього мені вистачало довгі роки. Але мій улюблений просто в одну мить перевернув моє життя, показав, що вона прекрасна в будь-якому її прояві. Мені хочеться, щоб наше з тобою життя завжди була саме такою, яка вона є зараз. Спасибі тобі за все, мій любий! Я вітаю тебе з твоїм святом! Хочу побажати тобі богатирського здоров'я та величезною удачі у всіх твоїх починаннях. Я впевнена, що ти ще дуже багато чого доб'єшся, але знай, що я пишаюся тобою завжди і буду пишатися при будь-яких обставин. Ніколи не болів, а я буду стежити за тим, щоб ти висипався, вчасно їв і достатньо часу приділяв своєму сну. Мені важливо бачити тебе завжди здоровим і щасливим, тому я зроблю для цього все.

***

Колись Бог виділив людині для життя п'ять років, а коні, собаки, мавпи і всім іншим тваринам — за п'ятдесят років. Пішов чоловік до тварин з тим, щоб вони подарували частину свого життя йому. Ось так і вийшло, що двадцять п'ять років людина живе як людина, наступні двадцять п'ять років оре як кінь, потім живе як собака, ну а наступні двадцять п'ять років над ним сміються, як над мавпою. Я хочу тобі побажати, щоб ти прожив ще як мінімум сто років як людина!

***

Вітаю з днем народження чудового хлопця. Хочу тобі побажати ніколи не втрачати впевненості у собі та сміливості серця, завжди прагнути до успіху і домагатися своїх цілей, залишатися завжди щирою і доброю людиною, справжнім благородним чоловіком.

***

З таким милим, як ти – рай в курені, але от що дивно: наша любов навіть курінь в одну мить перетворить в палац! Повір того, що я скажу щиро в твій День народження: будь моєю зіркою, а я стану твоєю місяцем! Будь моїм чистим ключем в пустелі, а я стану твоїм першим весняною квіткою... Нехай твоє щастя, милий мій, рідний, неможливо виміряти, нехай воно буде безмежним, і на кожному кроці тобі зустрічається те сповнене бажання, то привід посміхнутися!

***

Ну що? Вітаю! Роки летять, але добре що в тебе ще є багато часу для того, щоб наробити нових — вже дорослих і цілком усвідомлених дурниць! Бажаю життя, наповнене яскравими подіями, зустрічами і подорожами. Завжди роби так, як велить серце, щоб в старості, як мовиться, було що згадати (але онукам про це краще не розповідати). З днем народження!

***

Мені хочеться подарувати тобі всю свою ніжність, турботу, ласку і вірність. За тобою я готова йти на край світу, за тебе я готова віддати все на сеті. Без тебе мій світ нудний і сірий. Ти моя половинка, моє дихання. З днем народження, коханий.

***

В день твого народження нехай яскраво світить сонце, хай люди радіють разом з тобою твою святу. Бажаю тобі досягти неймовірних висот. Величезною неземної взаємної любові тобі. Нехай з тобою відбувається тільки хороше.

***

У день народження подарувати тобі я хочу, мій чоловік золотий, радості свічку. Побажаю тобі я любити, по озеру надії плисти. Мріяти про те, що сотні разів доля нам другий шанс дасть. Тобі я побажаю все виправити, тобі я побажаю все пробачити. І просто біди в минулому все залишити, просто всі гріхи вмить відпустити. Побажаю просто посміхатися, ніколи не сумувати, про себе багато нового дізнатися. І, сподіваюся, хорошого!

***

Скарб моє! Як же мені пощастило, що я тебе зустріла в своєму житті! Сьогодні в твій День Народження я хочу тобі зізнатися в любові! Нехай у твоєму житті буде стільки щастя і радості, скільки захочеться! Стільки грошей і влади, скільки буде потрібно! Стільки везіння і удачі, скільки є у долі! Живи легко і красиво! Вітаю!

***

Вітаю тебе, хлопче, з днем народження і хочу побажати стільки шансів на удачу і можливостей для перемоги, скільки зірок на нічному небі ясному. Будь завжди сміливий, рішучий і цілеспрямований, а також крут, любимо, желан і щасливий!

***

З днем народження. Ти — відмінний хлопець, бажаю таким завжди і залишатися. Нехай в цей день все буде круто, хай вже зараз почнеться в тебе нова світла смуга — смуга удачі, нових перемог. Бажаю тобі сили, краси, здоров'я, кмітливості, оптимізму і впевненості в собі. Будь коханим і бажаним, успішним і щасливим!

***

Мужність може бути доброю і ти прямий цьому доказ. Бажаю, щоб результат твоїх справ завжди значно перевершував закладені очікування.

***

Сьогодні твій персональний свято і він повинен бути таким же особливим і незабутнім, як і ти сам! Бажаю, щоб твоя захопленість ніколи не бракувало, ти ішов по життю борцем і легко справлявся з усіма труднощами, з усмішкою на губах!

***

Бажаю всі іспити життя здавати на відмінно, бажаю користуватися успіхом і великою популярністю, бажаю відчувати почуття любові і закоханості, бажаю завжди вірити в себе і домагатися великих перемог. З днем народження, хлопець. Будь у всьому геніальний.

***

Сильний, добрий і досвідчений, з днем народження тебе! Бажаю життя прожити без падінь, мати все те, чого побажаєш. Богатирського здоров'я та неймовірно-казкової любові, сили духу і відваги. Нехай успішним буде будь-який день, і пристрасної кожна ніч. Бажаю не втрачати мужності і героїзму, здобувати достаток і благополуччя, знаходити удачу і везіння, отримувати щастя і натхнення.

***

Вітаю з днем народження! Наше життя складається з білих і чорних смужок. Так от я хочу побажати тобі, щоб у твоєму житті білі смуги були максимально довгими, а чорні максимально короткими! Також бажаю щастя, здоров'я, миру над головою, удачі у всіх починаннях і завжди гарного настрою!

***

Вітаю з днем народження чудового хлопця. Побажати тобі хочу скарбів життя і багатства душі, чудових ідей і незмінною удачі, яскравих емоцій і бравого настрою, щирої любові і щоденного щастя.

***

Не приховуючи симпатії і особливого розташування, хочу від усієї душі привітати тебе з днем народження! Пройшовши загартування життям, сьогодні ти є собою зразок доблесті, мужності і надійності. Нехай буде досягнуто те, що ти плануєш відкрито, хай збудеться все, про що таємно мріє твоє серце. І нехай оплотом усіх твоїх успіхів стане непохитна цілеспрямованість, життєві сили і довголіття.

***

Вже й не знаю, що тобі бажати?! Напевно, здоров'я і багатства! Бути молодим і 85... Ну а зараз, частіше посміхатися! Бережи, що любиш! І люби, що цінуєш! Цінуй, що любиш і бережеш! Ще нехай буде в серці солодкість! А в житті казкова радість! З днем народження!!!

***

Самого розумного, чесного і сильного хлопця хочеться привітати з днем народження! Нехай у всьому посміхається удача, будь міцним і сильним духом, ніколи не дивися на труднощі, і пам'ятай, що у тебе багато друзів, на яких завжди можна покластися!

***

З днем народження, сміливий хлопець. Бажаю завжди бути міцним, відважним, жвавим, спритним, цілеспрямованою людиною, яка знає, чого він хоче, якому все під силу і для якої відкриті всі шляхи. Любові тобі, парниша, великої удачі, щастя і успіху!

***

Друже, вітаю! Очевидно, ти хлопець молодий, успішний, з біса привабливий і харизматичний. Від усієї душі бажаю, щоб твої амбіції реалізувалися, і ти досяг всього, про що мрієш! Бажаю тобі любові і романтики, яка буде надихати і направляти тебе! З Днем Народження!

***

Джерело: svyato.co.ua

Коментарі