Найкращі привітання з днем народження татові від дочки, сина


Найкращі привітання з днем народження татові від дочки, сина

Не буває ідеальних людей, це знають всі. Так само, як і не буває ідеальних батьків. Але мій тато для мене завжди був ідеалом і батьків і людини, і залишається таким донині. Я ще не зустрічала людини дбайливіше, ніжніше і веселіше, ніж мій батько. Кожен раз він допомагає вирішити, здавалося б, самі складні проблеми. Кожен раз він як Бетмэн приходить до мене на допомогу і допомагає! Тато! Вітаю тебе з днем народження, ти завжди будеш для мене номер один у світі!

***

Папа, з Днем народження! Сьогодні так багато хочеться сказати тобі, за багато подякувати за чудові дні і миті, проведені поряд з тобою, за турботу і ласку, за строгість і розуміння. Хочу побажати тобі щастя, щасливої долі, тільки хороших новин і відмінного здоров'я. Я дуже люблю тебе!

***

Справжній приклад для наслідування, мій дорогий тату, вітаю тебе з днем народження. Бажаю тобі йти по життю, згадуючи тільки хороше і здійснюючи тільки добрі вчинки, бажаю тобі міцного здоров'я, поваги, любові і благополуччя, бажаю завжди здійснювати свої задуми. Гарного тобі настрою і чудового самопочуття.

***

Я люблю свого татка! Дуже-дуже! Я народилася з цим відчуттям, але вчора задумалася: а чи можна якось обгрунтувати цю любов? І зрозуміла – ні. Того, що понад дано, ніяких причин не потрібно. Я тебе просто люблю за те, що ти мій тато! Я щаслива бути твоєю дочкою. І які тут можуть бути пояснення, якщо ми з тобою одне ціле! А на такому єднанні поколінь життя на Землі тримається. Так що ти у мене – вседержитель!

***

Дякую тобі за любов, турботу, безмежне терпіння, увагу і розуміння. Я щаслива, що у мене є ти - прекрасний, життєрадісна, цілеспрямована, справедливий, добрий і люблячий батько. Для мене ти ідеал чоловіка! З днем народження!

***

У нашого папулечки сьогодні день народження! І ми всі зібралися разом, щоб привітати нашого чарівника з його святом! Тато, ти для нас з самого дитинства робиш чудеса. Одним рухом руки ти лагодив іграшки, на Новий рік ти приходив до нас Дідусем Морозом і кожному дарував бажаний подарунок, ти відкривав нам у походах світ, вчив розбиратися в техніці. І зараз дозволь нам, вже потомственим чарівникам, вручити тобі подарунки, а разом з ними прийми слова любові і нескінченної подяки.

***

Нехай в день народження твій, татусю, всі рідні і близькі люди прийдуть засвідчити свою повагу і все, що вони побажають від чистого і независтливого серця нехай неодмінно здійсниться в найближчому майбутньому.

***

День народження - скільки всього приховано в цих двох словах. Навіть промовивши одне з них, відразу ж починаєш відчувати те, що змушує серце битися набагато швидше, і в пам'яті відразу спливають ті самі прекрасні картини, які ніколи не зможе залишати нас байдужими. І ось сьогодні ще один рік додається до віку нашого батька. Він завжди був для нас самим коханою людиною, який завжди був для нас підтримкою. І тому мені насправді хочеться з кожним разом робити для тебе життя, набагато приємніше і красивіше. І ось тому мені хочеться також сказати тобі про те, що ти завжди будеш в моєму серці як найближча людина. І нехай сьогодні, коли стільки гостей прийде до нас, ти будеш щасливим у всьому. Давай спробуємо разом долати всі труднощі і бути справжньою родиною.

***

Улюблений татко, вітаю тебе з днем народження. Залишайся таким же теплим, рідним і турботливим. Нехай кожен день приносить тільки позитивні емоції, а в твоєму серці завжди живе любов і гармонія. Зі святом, тато.

***

Мій самий чудовий папуленька! Вітаю тебе з днем народження! Хочу сказати тобі, що я дуже тебе люблю і пишаюся, що мені дістався самий розумний, мудрий і розуміючий батько, який рік підтримати мене в будь-яких обставинах і стати моєю надійною стіною, яка захистить мене від усіх проблем! Завдяки тобі, моє життя складається щасливо і вдало, адже ти багато мені дав і жодного разу не дорікнув! Ти найрідніша людина у моєму житті. Я хочу побажати тобі завжди і при будь-яких, нехай навіть самих негативних обставин не втрачати віру в людей, завжди бути щасливим і здоровим. Нехай самі гіркі моменти тебе зігріває думка, що у тебе є дві улюблені дівчата, які готові підтримати тебе завжди - я і мама!

***

Як віковічний дуб у лісі захищає молоду поросль і тендітні квіти від суворих вітрів і снігу, дозволяючи їх стосуватися лише сонячного світла, легким дощових краплях і свіжому вітерцю, так і наш тато, не знаючи втоми, роками береже свою сім'ю, і під його захистом і турботою ми живемо щасливо, а діти ростуть і виходять у велике життя... Дорогий наш батько, сьогодні – твій День народження і ми бажаємо тобі жити до ста років, бути завжди міцною, як віковічний дуб, частіше посміхатися і не сумуючи, сміливо дивитися вперед – адже з тобою твоя родина, а це значить – все буде чудово!

***

Дорогий тато, я дуже хочу, щоб збулися твої найпотаємніші мрії! Я хочу, щоб все, що ти задумав, тобі давалося легко і приносило лише задоволення. Нехай у твоєму житті завжди буде багато позитиву і приємних несподіванок!

***

Пап, все що ти робиш здається таким легким і простим, але насправді це звичайно великий працю, терпіння і наполегливість в справах, з якими не кожен впорається! Ми це дуже цінуємо, але любимо тебе не за це, а просто любимо всією душею, тому що ти наш найближчий, добрий і рідний!

***

Іноді ти бував дуже суворий і забороняв мені багато витівки. Але тепер я розумію, як ти був прав. Бажаю, щоб тебе оточувало як можна більше розумних людей. Таких, як ти.

***

Яким я хочу бачити свого чоловіка? Сильним, добрим, чуйним, веселим, гарним сім'янином і прекрасним батьком. Тобто таким, як мій тато. З днем народження, мій найкращий чоловік!

***

Папуль, ти з самого дитинства мій самий, що ні на є справжній герой, який для мене завжди був нездоланною стіною, прикладом і тим, хто ніколи не відступає перед труднощами. Я пишаюся тобою. Пишаюся твоєю мужністю, сміливістю та силою. І сьогодні, в твій особливий день, я просто хочу побажати тобі здоров'я. Я хочу, щоб ти ніколи не випробував прикрість хвороби, щоб ти не страждав і не згасав.

***

Таточку, для нас ти завжди був прикладом мужності, сили і відповідальності. Прийми нині від нас щирі вітання – ми бажаємо тобі здоров'я, щастя і здійснення бажань! Будь щасливий!

***

З днем народження, улюблений татко! Сьогодні ми відзначаємо найголовніший домашній свято, тому, що ти у нас - самий головний і немов капітан, впевнено спрямовуєш наш корабель по житейському морю до надійним берегів, не звертаючи уваги на негоду! Нехай тобі супроводжує удача, попутний вітер, і наша віра в тебе!

***

Хочеться привітати тебе дорогий батько так, щоб мої слова привітань торкнулися твоєї душі! Вітаю з твоїм особистим святом, і бажаю, щоб у твоєму житті траплялося багато позитивних моментів, приємних людей і надійних друзів, але найголовніше - це богатирського здоров'я, особистого щастя, міцного кохання, багатства, і нехай всі твої мрії здійсняться вже сьогодні! Як приємно побажати тобі всього самого прекрасного, що є на світі: щастя, гарного, цікавого життя, професійних досягнень! Бажаю, щоб задумані тобою плани перевершували твої очікування в підсумку, а настрій завжди була налаштована на хвилю оптимізму! Нехай тобі з завидною постійністю, широко посміхається фортуна, а сім'я завжди зігріває тебе своєю турботою, розумінням і теплом! Щоденної радості, усмішок дітей, Вселенського добра і всього тільки самого чистого і світлого в житті!

***

Ось і знову пролетів ще один рік. Він приніс разом з собою стільки всього, що незрозуміло аж до самого кінця, добре це чи не дуже. Ось і зараз мені також дуже хочеться сказати вам про те, щоб ви кожен раз намагалися долати будь-які труднощі для того, щоб досягати своїх цілей, адже це дуже важливо. І зараз, коли мені потрібно привітати свого тата, мені потрібно буде трохи відволіктися від сказаного. Знаючи про те, що ти особливо цінуєш дане торжество, я зовсім сил постараюся зробити для тебе все так, щоб ти зовсім не став сумувати. Я зробила для тебе вечірку, на яку незабаром повинні будуть зібратися люди. І я сподіваюся на те, що ми все зможемо цей день провести так, щоб потім зовсім не було ніяк сумно. І також я попрошу тебе намагатися з усіх сил, щоб не було ніяких прикростей.

***

Дорогий тато, з днем народження, бажаю тобі не змінюватися, нехай не додається сивина, будь міцний та здоровий, веселий будь, та просто будь з нами будь завжди, щастя тобі і удачі в житті, домашнього затишку і процвітання!

***

Милий мій улюблений тато! Коли я стану президентом, то перше, що я зроблю, це запроваджу порядок батьків. Третя ступінь нагороди буде для пап-видобувачів, які годують свої сім'ї. Друга ступінь – для тат суб'єктів, які і будинок побудували, і сад виростили. Третя ж – для тат, які в своїх сім'ях найулюбленіші. Першим нагородженим будеш ти, таточку, ти гідний всіх трьох цих нагород. Ти у нас кавалер сімейного мужності!

***

Ти ведеш нас за собою, ти ведеш нас вперед, і ти та основа, без якої на душі було порожньо, незатишно і неспокійно. Спасибі тобі за все, що ти робиш для нас, будь завжди здоровий і щасливий настільки, наскільки це взагалі можливо. З днем народження!

***

Днем народження, тато! У цей світлий празник я бажаю тобі океан наповнений щастям, любов'ю, теплом та турботою, а так само море наповнене твоїми ідеями і прагненнями, я бажаю тобі річку, яка б змогла вказати тобі вірний шлях, ну і звичайно ж озеро, наповнене своїми потаємними мріями. Мені хочеться, щоб все, за що б ти не брався - у тебе виходило, а якщо ні, то знай, що завжди можеш розраховувати на підтримку. Але при цьому, так би хотілося, щоб тобі супроводжували за життя любов і везіння, здоров'я і щастя і щоб люди, які тебе оточують за життя були гідними і зі світлими помислами, з чистими серцями.

***

У нашого тата сьогодні день народження! І ми вітаємо найдорожчу людину, який не тільки дав нам це життя, але й навчив жити. Ми доставляли стільки клопоту: то хворіли, то пустували, але ніколи ми не чули від тебе жодного слова докору. Ти для всіх знаходив потрібні і дуже зрозумілі слова. Ти ніколи не загравав з нами – завжди ставився з повагою до нашої думки і знаходив час вислухати кожного. Ти наш мудрий ангел-хранитель. Ми до цих пір під твоїм крилом. І нам добре і затишно. Будь здоров, будь щасливий, а ми завжди з тобою!

***

Джерело: wordsguru.co.ua

Коментарі