Привітання з днем народження бабусі від внучки, онука в прозі, українською мовою


Привітання з днем народження бабусі від внучки, онука в прозі, українською мовою

Бабуся, наш яскравий промінчик світла. Сьогодні прийми від свого люблячого внука ці привітання. В цей день, я хочу дарувати тобі тільки радість. Ти ж у нас гідна тільки найкращого, самого світлого і позитивного. Нехай цей день принесе тобі казку. Від мене приймай вітання з днем народження. І знай що ти у мене ідеальна бабуся.

***

Бабуся, подивися у вікно — сьогодні сонечко для тебе посміхається і квіти цвітуть в твою честь. Будь завжди такою світлою, класної, веселою і харизматичною, молодий серцем. Ми неймовірно сильно любимо тебе. Зі святом — з ювілеєм, рідна!

***

Рідна моя бабуся, скільки теплих і добрих слів я почула від тебе за всю свою життя і як же легко твоїх порад слідувати, борючись за свою правоту. Бажаю тобі бабуся, в житті великого щастя, адже пройдені роки – тебе тільки молодять.

***

Дорога моя чарівна бабуся, вітаю тебе з днем Народження. Рукоділля нехай надихає, гості приносять радість, діти і онуки не забувають. Ми захоплюємося твоєї шаленою енергією і завжди доброю посмішкою. Залишайся завжди такою, бабуля.

***

Бабуся, з днем народження. Бажаю тобі благополуччя, щастя і достатку. А також бажаю, щоб серце билося легко і спокійно, щоб душа в кожному дні відчувала радість і захват, щоб удача завжди була поруч, як і самі дорогі тобі люди.

***

Вітаю улюблену бабусю сьогодні з святом. Бабуся рідненька, моя мила, я знаю, що в наш час для бабусі треба, щоб її робота багаторічна була оцінена по максимуму. Тому бажаю тобі, бабуся, щоб у тебе була велика заслужена пенсія, щоб оплата за комунальні послуги тебе не засмучували, а тільки радувала своїм мізерним тарифом. Щоб походи в аптеку і супермаркет був для тебе святом. Щоб нічого в житті тебе не засмучувало.

***

Бабуся, з днем народження тебе. Бажаю тобі поменше бурчати і побільше посміхатися, на погоду не звертати уваги і завжди залишатися молодою, пекти пироги на всю нашу сімейну ораву, поливати на клумбі красиві квіти і бути найкращою бабусею нашої держави, адже майстриня, і велика умілиця — це ти.

***

Своєї улюбленої і рідної бабусі внучка на день народження бажає люблячих чоловіків навколо: сина, онука, зятя, чоловіка. Нехай завжди тебе оточує атмосфера добра, гармонії і взаєморозуміння. Нехай тобі живеться весело і легко. Ніякі хвороби нехай не приходять в твій дім. Гарного тобі здоров'я, бадьорості, сили.

***

Діаночка, мила! У твій день народження хочеться веселитися і танцювати! Сьогодні ти переступила ще один рубіж. Ти не постаріла на 1 рік, ти стала мудрішими і досвідченішими на 1 рік! Я впевнена, що ти ще довгі роки будеш ставати все мудрей і досвідченіший, на радість рідним, друзям і всім оточуючим!

***

Мила бабуся... Бабуся... Від усієї душі вітаю тебе, цілую і бажаю радості душевної і здоров'я... Щоб я, як можна довше, частувався твоїми чудовими млинцями з варенням. І ще, бабуся, дякую тобі за твою доброту і турботу, за твої колискові пісні, що ти співала мені в дитинстві. З днем народження, бабуся!

***

Мила бабуся, вітаю тебе з днем народження. І нехай на небі зірки завжди обіцяють хороший день майбутній, нехай з першими променями сонця приходить до тебе бадьорість і чудовий настрій. Бажаю, щоб серце співало, а душа була добра.

***

Бабуся, прийми привітання! З ніжною, але егоїстичною любов'ю приходжу до тебе попити чайку з гарячими пирогами, отримати порцію ласки, набратися нескінченною добротою. Заряду твоєї любові вистачає, щоб не розкисати в негаразди, невдачі, тримати удар. У твоєму домі пахне дитинством. Хай сяє твоє обличчя м'якою усмішкою, нехай залишаються спритними твої руки, легкими кроки і зіркими очі.

***

Мила бабуся! Вітаю від щирого серця з щасливим днем – Днем Народження! Це свято для всієї родини. Скільки років ти радуєш нас своєю присутністю, своїм теплом і добротою. Кращої бабусі на світі немає. Прийми мої найтепліші побажання. Я найщасливіша онук на світі. Любові, щастя і добра. Будь самої радісною завжди.

***

Бабуля, з днем народження тебе. Бажаю тобі капусти і густої зелені не тільки на городі, але і в гаманці, бажаю тобі бути соковитою морквиною, веселою помидоринкой з задоринкою, молодою картоплею ягодою-малиною і квітучою яблунею!

***

З днем народження, люба моя бабуся. Я тобі бажаю безмірної чаші міцного здоров'я і неосяжних просторів радості душі. Нехай твій настрій ніщо не затьмарює, нехай завжди твій ангел тебе виручає.

***

Бабуся готує краще за всіх. Бабуся вміє зробити дивовижний сюрприз, який запам'ятається назавжди. Бабуся навчить усього, що згодиться в житті, і відкриє багато маленьких секретів, які обов'язково має знати справжня жінка. Бабуся – наймудріша, розуміюча, винахідлива в світі. Бабуся, з Днем народження! Щастя тобі, радості та всього найкращого!

***

Мила моя і дорога бабуся, вітаю з днем народження. Від душі побажати тобі хочу здоров'я на довгі роки і доброго щастя, щирої радості та чудового настрою, душевних надій і любові серця, бадьорого духу і вірною удачі.

***

Дорога наша бабуся, спасибі, що народилася на цей світ! З днем народження! Як приємно зібратися всією родиною за гарним святковим столом. Тільки завдяки тобі ми сьогодні разом. Бажаю, щоб кожен рік ми відзначали і зустрічали твоє день народження. Щоб ти ніколи не була самотня.

***

Бабуся, вітаю тебе з днем народження. Бажаю в будь-якому віці залишатися дивовижною жінкою, яка може здивувати своїми кулінарними шедеврами, веселими піснями, неймовірними успіхами. Бажаю тобі, бабуся, ясної погоди на душі і за віконцем, сонячного світла, щастя і натхнення.

***

Я дуже люблю тебе, бабуся! Ти у мене - неповторна, завдяки тобі моє дитинство було просто чарівною казкою, і нехай я давно виріс, я завжди буду любити тебе і уважно слухати твої мудрі поради! Я вітаю тебе з Днем народження і бажаю не тільки щастя, але і всього того, що може бути дуже корисно в твоєму особливому, заслуговує безсумнівного вшанування віці! Міцного здоров'я, гарного настрою і душевних сил на безліч нових справ!

***

Дорога, мила, сама добра на світі бабуличка, з днем народження тебе. Здоров'я хай не підводить, живи ще багато років на світі. Вчи молодь добра і мудрості, даруй свою любов онукам. Не сумуй ніколи даремно, радій сонцю і новому дню. Будь щаслива і завжди зберігай молодість у серці.

***

З Днем народження, люба бабуся! Давай сьогодні, в цей прекрасний день, не будемо сумувати про те, що залишилося в минулому, краще давай разом заглянемо в майбутнє! Я точно знаю, що попереду тебе чекають довгі та найщасливіші роки у товаристві найдорожчих людей! Хороша моя, бережи у серці весну, а в ясних очах — веселий пустотливий вогник!

***

Я не знаю, що тобі сказати. Де знайти слова, які ще не звучали? Звичайно ж, я хочу, щоб ти не хворіла, не відчувала себе самотньою. Я хочу, щоб у тебе попереду було багатьох світлих святкових днів і як можна менше смутку. Я не зможу захистити тебе від проблем, але завжди допоможу з ними впоратися. Ти тільки дзвони, не треба мене берегти. Я давно вже не дитина. Можеш сміливо вважати мене своїм кращим другом. Люблю тебе, бабуся!

***

Бабусю привітаємо з днем народження! Нехай посмішки тебе зігрівають, а радість приносять діти та онуки. Хай сонце удачі завжди освітлює твій шлях. І пам'ятай, ти наш капітан, який веде сімейний корабель за потрібним курсом.

***

З днем народження, люба бабуся. Я тобі бажаю бачити в кожному дні своє диво і щастя, щиро вірити у все хороше, розділяти світлу надію з близькими людьми і наповнювати цей світ чудовим ароматом смачних булочок і щирою любов'ю свого доброго серця.

***

Ти оберігаєш мене немов молитва. Твої поради не раз мене рятували і виручали. Я пишаюся, що у мене така мудра і красива бабуся. Ти самий світлий людина на планеті Земля. Я від щирого серця вітаю тебе з днем народження! Твоя онучка.

***

Моя дорога, розуміюча, терпляча і ніжно улюблена бабуся, з днем народження! Нехай кожен твій день буде наповнений цікавими подіями, спілкуванням з прекрасними людьми і активними заняттями. Міцного тобі здоров'я, бадьорості, енергійності. Знай, що я поруч і люблю тебе. Вітаю!

***

З днем народження, моя люба бабуся. Рідна, хай у тобі живе душа життєрадісного дитини, краса юної спокусниці, цілеспрямованість перспективною дами, таланти справжньої майстрині, здатності чудової господині. Я тебе сильно люблю і завжди буду приїжджати до тебе на смачні булочки і тануть у роті пиріжки.

***

З днем народження, найкраща бабуся в світі! Від усієї душі онука тобі щиро бажає тобі бути сліпучою, незабутньою, красивою, талановитою, розумною, тріумфальній, чесною, вірною, радісною, щасливою, коханою, самою чарівною.

***

Дорога моя бабуся! Я вдячна долі, що ти є у мене! Дякую за твою турботу, увагу, допомогу, підтримку, посмішку твою, за те, що ти у мене працьовита, добра і розуміюча. Ти завжди мене зрозумієш і вибачиш, допоможеш в скрутну хвилину, віддаси останнє, якщо потрібно. Ти у мене золота бабуся! Тому бажаю тобі, рідна, міцного здоров'я на довгі літа, проживи ще сто років і не болів, будь ласка ніколи!

***

Улюблена бабуся, вітаю тебе з Днем Народження! Від усього серця дякую тобі за ласку, турботу і ніжність! За твою увагу і доброту! Бажаю тобі енергії, здоров'я і сил! Тебе попереду чекають довгі роки, які твої онуки постараються зробити щасливими!

***

З днем народження вітаю тебе, моя люба бабуся! Бажаю передусім міцного здоров'я! І щоб у тебе все було чудово, поменше тобі переживань за всіх нас, бо життя це дар, подарунок. І нехай буде побільше радісних моментів.

***

Бабуся, твій онук вітає тебе з днем народження. Мила моя, я всім серцем бажаю тобі міцного здоров'я, щастя безмірного, чудового настрою і серцевої відради. Бабуся, нехай кожне число календаря має безліч радісних моментів і приємних зустрічей для тебе.

***

Бабуся рідна, вітаю тебе з іменинами. Побажаю бути завжди такою ж доброю і красивою. Нехай твої діти і онуки тебе не забувають, допомагають частіше і піклуються про тебе. Адже ти заслуговуєш кращого.

***

День Народження бабусі! Що побажати? По-перше, здоров'я — щоб його було в надлишку. По-друге, щастя — щоб воно було поруч. По-третє, удачі — щоб вона не відверталася ніколи. Я дуже щасливий, що у мене така чудова бабуся. Спасибі тобі, бабуся, за твою любов і дружбу. З повагою до улюбленої бабусі, твій відданий онук.

***

Джерело: wishguru.co.ua

Коментарі