Привітання з днем народження мамі від дочки, сина у прозі, своїми словами, українською мовою


Привітання з днем народження мамі від дочки, сина у прозі, своїми словами, українською мовою

Моя Мамулька, з святом хочу привітати тебе! Нехай поруч буде довіра, доброта і взаєморозуміння. Залишайся найкрасивішою, боготвори себе. Мрій, не припиняй розвиватися і любити заходи. Нехай твої життєві позиції завжди будуть на першому місці, ніколи не здавайся і роби по совісті.

***

З днем твого народження, моя дивна, чудова, напрочуд красива мама. Бажаю тобі довгого життя, світла і радості. Бажаю бути найпершою в улюбленій справі і завжди досягати своїх цілей. Нехай все у тебе буде добре, а день народження подарує незабутні враження і довгоочікуваний успіх. ©

***

З днем народження, мамо. Мила моя, рідна, чудова, я тобі бажаю яскравих фарб життя і добрих надій, виконання заповітних бажань і чудового настрою, безсумнівного щастя в сім'ї і постійно чудового настрою.

***

Нехай всі квіти Землі сьогодні розквітнуть і заблагоухают в честь тебе і твого дня народження, мамуленька! Наша зв'язок непорушна, вона поєднала нас незримо ще до мого народження. Ти одна відчуваєш кожен мій крок, переживаєш за кожну сльозинку, возносишь молитви за моє благополуччя. Нехай твоя чарівність не меркне, я буду оберігати радість днів твоїх і множити щасливі миті!

***

Тільки жінка може подарувати людині життя. Материнство – це священний дар. Я безмежно вдячна тобі за те, що мені пощастило народитися. Ти єдиний дорога людина в моєму житті! Сьогодні твій день, день твого Народження! І я хочу привітати тебе від усієї душі з цим прекрасним святом! Нехай твоє здоров'я з роками тільки міцніє! Хай усмішка не залишає твоїх губ! Нехай сльози на твоїх очах будуть тільки сльозами щастя! Нехай за руку тебе тримає і не відпускає моя любов! Щастя тобі і удачі! Ти мій найдорожчий людина на всьому білому світі! З Днем Народження тебе, кохана моя мама!

***

Сьогодні ми святкуємо день народження самого близької у житті кожної людини – матусі, матусі, мамулечки! Моя кохана, мила, рідна вітаю тебе з твоїм ювілейним п'ятдесятим днем народження, бажаю тобі від усього серця цвісти червоною трояндою ще багато століть, щоб звучала вся прекрасна музика у світі лише для тебе, щоб пісні писались і складалися вірші в твою честь! З днем народження, мамо, міцно обіймаю тебе! Твоя донька.

***

Мамочко, моя сама кохана, ніжна і турботлива, вітаю тебе з днем народження! Хай тебе минають роки і проблеми, хай юність душі прикрашає тебе і дарує усмішку. Бажаю тобі бути завжди здоровою, красивою, чуйною, щасливою і невимовно коханій! Нехай здійсняться всі твої мрії!

***

Люба моя матуся, самий рідний серцю людей! Вітаю тебе з цим радісним святом, нехай кожен день твого життя буде веселим, щасливим, сповненим радісних подій, приємних сюрпризів та яскравих вражень. Дякую тобі за ласку, зворушливу турботу і теплоту душі. Бажаю удачі і везіння у всіх задуманих справах.

***

Мамо, у твій день народження бажаю тобі завжди берегти щастя в серці, не втрачати оптимізму душі, відкривати свої двері тільки добрим гостям і радісним известиям, обходити стороною всі біди і невдачі. Твій син тебе міцно любить і завжди буде дорожити тобою. Будь здорова, мамо, і кохана.

***

Для кожного в цьому житті є саме ті свята, які йому найбільше подобаються. І ці свята кожна людина намагається зробити для себе запам'ятовуються і щасливими. Ось і наша сім'я сьогодні святкує день народження. Мама, сьогодні вона у нас іменинниця. Зараз нам усім трохи сумно від того, як швидко летить час. Адже нам зовсім не подобається, що найбільш близька для нас людина старіє. І ми сподіваємося на те, що не будемо втрачати тебе ніколи. І зараз мені треба сказати тобі кілька слів, які повинні будуть допомогти тобі зовсім впоратися. Знаєш, тобі зовсім не варто дивитися на вік. Пам'ятай, просто про те, що тобі завжди потрібно буде справлятися з будь-якими складними ситуаціями. І тільки в такому випадку ти справді зможеш зовсім проблем виходити справжнім переможцем. І знаєш, ти завжди будеш залишатися у мене в серці. А все тому, що я зовсім не зможу залишатися без тебе.

***

В це свято, я бажаю тобі ні коли в житті не сумувати і неунывать. Щоб не сталося, пам'ятай: я завжди з тобою, я завжди поруч. Так само, як і ти колись прийняла мене в свою сім'ю, як рідну дитину. Я хочу щоб всі твої бажання здійснилися. А життя засяяла новими яскравими фарбами. Будь щаслива, а ми будемо радувати тебе своїми досягненнями в житті.

***

Моя мама для мене приклад справжньої жінки. На фотографіях молодості і сьогодні, в День народження, вона струнка, як берізка, красива і рум'яна, як казкова царівна, мама завжди весела, бадьора і щедро ділиться гарним настроєм з усією родиною, допомагаючи кожному посміхнутися і повірити: все нормально, а попереду — тільки найкраще. З мамою у будинку тепло і затишно, вона і смачно нагодує, і займе цікавою розмовою. Сьогодні я вітаю маму і бажаю їй, для початку, до ста років залишатися такою ж чудовою! Люби і будь улюбленою, адже з тобою життя твоєї родини – справжня казка!

***

З усією ніжністю і любов'ю вітаю найдорожчої для мене людини на Землі. Матуся, мамуля, з днем народження тебе! Я знаю, що серед величезного числа привітань, мої слова будуть самими ніжними й теплими для тебе, а побажання трепетними. Нехай кожен твій день наповниться світлом і теплом. У родині бажаю миру і спокою. Я люблю тебе і дякую за ласку, добре серце і безмежну любов.

***

У нашій родині завжди гамірно і весело, адже у нашої мами – багато дітей, і кожен з нас кожну хвилинку оточений увагою, ласкою і турботою... Наша мама все встигає і все вміє, адже вона любить нас і дуже хоче, щоб у великій сім'ї було велике щастя! Сьогодні дивний день - День народження улюбленої мами, і мені випала честь першим привітати її! З Днем народження, кохана моя мама! Будь завжди молода і красива, здорова й повна сил, не сумуй і усміхайся частіше, а ми, твої діти, твоя сім'я, прикладемо всі свої сили, щоб зробити тебе по-справжньому щасливою!

***

Матуся! Бажаю здоров'я і гарного настрою, всіх благ і задоволень життя, злагоди і домашнього затишку, любові і людського щастя!

***

Дорога мама! Вітаємо з цією славною датою, від усієї душі, ми твої діти хочемо побажати ще півстоліття або навіть з гаком за життя бадьоро, весело крокувати. Крокувати впевненою ходою, шлях попереду ще великий. Ну, а ми твої рідні діти, онуки завжди з тобою.

***

Ластівка моя! Матуся! Сьогодні свято у всіх нас — твій день Народження! Тримаючи твої теплі, ніжні руки і притуливши голову, хочу побажати тобі завжди залишатися здоровою, щасливою, красивою і життєрадісною. Від душі радуйся всього самого доброго і позитивного. Ти як сонечко, наповнюєш наш дім світлом і теплом, відганяєш хмари негараздів і розбрату. Люблю тебе і мрію бачити щастя в твоїх очах ще багато-багато років.

***

Сьогодні в будинку лунає сміх друзів, улюблені щиро піклуються про тебе, а навколишні зустрічають тільки усмішками! Щастя, енергії і виконання бажань!

***

Мама, з днем народження! Найголовніша людина, рідна і близька, всесвіт моя. Ти подарувала життя, турботу, терпіння, ласку, підтримку, розуміння, приклад. Бажаю радувати тебе завжди, дарувати відповідь тепло, будь-який каприз виконувати, розповідати «кого люблю» і «як справи», дякувати без міри і втоми, а так само нескінченного здоров'я, душевного спокою і рівноваги. Люблю!

***

Сама добра, найніжніша, найласкавіша в світі – це, звичайно ж, моя улюблена матуся. Низький уклін тобі, рідна. Прийми щирі вітання в твій особистий свято. Нехай цей день народження буде найяскравішою подією. Нехай збудеться все те, про що ти мрієш, нехай у тебе все ладиться в житті. Нехай твоє життя не затьмарює жодна хмарка смутку. Міцного здоров'я тобі, побільше радості та посмішок. Нехай доля буде благосклонною до тебе. Нехай твої мудрі поради ще довго допомагають нам правильно жити.

***

Мила, рідна, сама чудова мама, в твій день народження я бажаю, щоб щастя твого серця з кожним днем прогресувало. Мамуль, ти — дивовижний чоловік, широка душа, світла посмішка, добрі очі, лагідні руки, прекрасний образ, і я щиро хочу і бажаю, щоб всі твої мрії, всі твої ідеї і задуми, всі твої імпульси і прагнення неодмінно ставали твоїми успіхами і досягненнями. І в цей день, і завжди сяй яскравіше зірок і залишайся найкращою!

***

Мила мамусю! Сьогодні в день народження твій я хочу бути поруч і тримати твої теплі руки в своїх руках! Ти для мене ідеал жінки, найкраща в світі мама. Я бажаю тобі зустрічати тільки хороших людей, не знати зла і бути коханою!

***

Мама, ти насправді виявилася для мене справді близьким і дорогим людиною, подарувала багато можливостей для набуття дивного щастя. Я виросла і перетворилася на прекрасну представницю слабкої статі, бажаючи виявляти свою жіночність і ніжність, надавати підтримку рідним людям при необхідності. Спасибі, матусю, за те, що ти мене захищаєш і охороняєш від усіляких бід. Розраховуй, будь ласка, на мою підтримку, адже я знаю, наскільки важливий цей фактор, Вітаю з Днем народження, з прекрасним і важливим святом, хоча він і особистий. Вірю в те, що ми обов'язково проведемо разом ще багато позитивних днів, а ти, звичайно, збережеш домашній затишок і вогнище, зможеш розраховувати на рідних людей та щирих друзів. Мама, бажаю тобі довголіття, адже життя – це подарунок всесвіту. З Днем народження! Будь щаслива, будь ласка!

***

Дорога матуся твій дім нам ніколи не тісний, коли ми збираємося в ньому, тут шум і суєта. Адже ти для нас острівець надії і щастя, куди ми завжди зможемо прийти у хвилини радості і скорботи. Будь же рідна наша завжди здоровою щасливою і веселою прийми нашу любов.

***

Мамо, у твій день народження хочу побажати всім серцем з кожним днем опромінювати нашу життя своєї прекрасної і доброю посмішкою, не знати ні хвилини втоми від домашніх турбот, вміти кожному дати урок, завжди зберігати статус ідеальної мами і чудової жінки.

***

Мамочка, вітаю тебе з днем народження. твоя дочка щиро тобі бажає кришталево чистого та міцного щастя, квіткового аромату життя і вишуканого смаку, бажаю тобі, мила, доброго здоров'я і чудового настрою, успішних справ та безперечних перемог.

***

Джерело: vitannyachko.net.ua

Коментарі