Привітання з днем народження коханому хлопцю, чоловікові своїми словами, українською мовою


Привітання з днем народження коханому хлопцю, чоловікові своїми словами, українською мовою

З нетерпінням дівчата чекають свята, щоб сказати своїй половинці щирі слова, зізнатися у своїх почуттях і показати, що він значить у вашому житті. Потрібно продумати кожну фразу і вимовити красиві привітання з днем народження коханому, дивлячись прямо в очі.

***

Коханий мій, єдиний і найкращий чоловік на світі. Ти для мене відрада і нагорода. Тільки з тобою я відчуваю себе найщасливішою на світі. Сьогодні в тебе свято – день народження. Я міцно обіймаю і гаряче цілую. Нехай сьогодні неодмінно збудуться усі твої бажання. Нехай тобі завжди, всюди щастить. Бажаю тобі, моя радість, міцного здоров'я, довгих і щасливих років життя. Будь завжди веселим і ласкавим. Нехай всі печалі та турботи тікають від тебе без оглядки. Нехай Господь завжди береже тебе.

***

Мені добре і тепло від того, що ти поруч. Мені ніколи не буде нудно, тому що я знаю, скільки сюрпризів ти подаси мені. Мені ніколи не буде сумно, бо ти – промінь світла, развеявший темряву. Бажаю і тобі не сумувати, не нудьгувати і не замерзати, прагнути вперед, а я підтримаю тебе і світлу, і у важку хвилину. Як добре, що існує ідеал чоловіка не тільки на сторінках казок! Постараюся зберегти твій ідеал і примножити його в нашому синові.

***

Мій улюблений, я бажаю, щоб для тебе винаходили нові машини. Бажаю тобі кататися на цих машинах, і бути самим крутим хлопцем у місті. Я бажаю, щоб тебе всі твої знайомі та друзі цінували і поважали тебе. Я люблю тебе і з задоволенням вітаю тебе з народженням!

***

Мій самий найкращий і самий ніжний друг! Вітаю тебе з днем народження, бажаю завжди бути вірним собі, нехай будь-які перешкоди розсипаються перед твоїм напором, нехай робота приносить задоволення, а дружба буде в радість. Нехай моя любов і віра в тебе допомагають і оберігають в будь-якій ситуації. Здоров'я і удачі у всьому!

***

Сьогодні я переповнена величезними почуттями. У цей день з'явився на світ мій улюблений, бажаний, неповторний чоловік.

***

Коханий, вітаю з Днем народження! Бажаю бути завжди коханою мною і нелюбимим іншими дівчатами. Навіщо тобі хтось ще, якщо у тебе є я! Саме себе я тобі хоче подарувати... Вітаю!

***

Спасибі тобі за те, що ти є на світі. Дякую тобі за твою ніжність і ласку, за твою палку любов. Спасибі тобі за твою милу чарівну усмішку, яка мене зводить з розуму. І знай, що в світі для мене існує тільки один чоловік, це ти. Я тебе люблю.

***

Сьогодні у тебе, коханий, чудове свято. Щиро вітаю тебе з днем народження. Нехай всі твої бажання стануть дійсністю, нехай кожен новий день буде краще вчорашнього. Міцного здоров'я тобі, всіх земних благ і завжди гарного настрою. Будь завжди таким милим, добрим, уважним. Нехай тебе супроводжує у всіх твоїх справах удача. Нехай щастям наповниться усе життя, а всі негоди хай пролітають повз зі швидкістю звуку. Всіх благ тобі, мій єдиний, достатку і благополуччя.

***

Дорогий мій чоловік, ти — самий дорогоцінний чоловік в світі, і кожен день я радію тому, що ти у мене є. Вітаю тебе з Днем Народження, і бажаю завжди бути «номером один» у всьому, за що ти будеш братися. З святом тебе, коханий!

***

День Народження коханої людини - найважливіша подія в житті кожної закоханої дівчини, наповнене радістю і любов'ю! Дорогий мій, вітаю тебе, хочу побажати тобі щастя, любові, здоров'я і щирої посмішки на обличчі, і мого відображення в твоїх очах! Бажаю тобі займатися своєю улюбленою справою і отримувати від цього величезне моральне задоволення! Не забувай робити мене щасливою і перестань кусатися! Залишайся таким же чудовим і непередбачуваним хлопчиною, не давай нікому шансу бути краще тебе! Успіхів тобі блискучих і вдалих починань! Нехай з тобою завжди і скрізь трапляються дива, переслідує щасливий випадок, а дорогу освітлює зірка удачі! Нехай ніхто і ніщо не заважає мені тебе любити! Попереду тебе чекає все найкраще! Ти це заслужив! Будь щасливий! Я з тобою! З Днем Народження, з днем змін!

***

Коханий мій! Вітаю тебе з Днем народження! Залишайся завжди таким же милим, надійним і дорогим для мене людиною. Нехай тобі завжди і у всьому супроводжує удача та успіх! Я тебе люблю!

***

Коханий мій! Я сьогодні хочу побажати тобі вірити в казку! Адже саме казка дарує це неймовірне відчуття чудес! Я бажаю, щоб кожен день у твоєму житті відбувалося яке-небудь маленьке диво! З днем народження, рідний мій! Щастя тобі!

***

Бажаю, щоб ти завжди був здоровим, і воно тебе не підкачало віщо довгі роки. Адже, як не крути, але без здоров'я зараз нікуди. Також бажаю тобі бути більш зухвалим і рішучим, що обов'язково допоможе в житті! Ніколи не здавайся і завжди йди вперед.

***

Ось і настала моя черга привітати тебе. З твоїм персональним святом. Не хочу стати банальною і страшенно нудним, адже в цей день ти почуєш сотні таких привітань. Обмежуся лише тим, що готова подарувати тобі своє серце назавжди, піднести тобі його на золотому блюдечку, відкрити свою душу, і навіть вивернути навиворіт! Така ступінь довіри тобі потрібна, я знаю точно! І цінуєш ти такі подарунки високо! І моя подяка тобі за це твоє цінне якість, безмежна! Такі хлопці, як ти – на вагу золота! Я хочу, щоб ти це знав! Бажаю, щоб нас з тобою об'єднувало одне важливе почуття. Щоб кожен з нас був один одному чимось цікавий і викликав нескінченне повагу, яке завжди виявлялося б взаємним! Хочу йти з тобою за руку по дорозі життя, підставляти тобі своє плече і спиратися на твоє! З Днем Народження, улюблений і єдиний!

***

Сьогодні щасливий свято у тебе! Бажаю, щоб на життєвому шляху тобі супроводжували лише люди з добрим серцем, великі успіхи, безмежне щастя.

***

Мій дорогий! Ти самий надійний, вірний, найкращий чоловік на землі. Тільки поруч з тобою я відчуваю себе щасливою. В день твого народження прийми від мене найщиріші вітання. Нехай все, що ти задумав, обов'язково збудеться. Довгих і щасливих років життя тобі, удачі у всьому. Нехай віра і надія, як вірних два крила, що супроводжують тебе в житті, хай добрий ангел завжди оберігає тебе. Зі святом!

***

Бажаю, щоб ти купалася у ванній, наповненою до країв великими грішми, ні, ні, не монетами, а паперовими пятитысячными купюрами! Нехай твоє життя ніколи не затьмарюють дощі, і над твоєю головою завжди світитиме сонечко, а у душі завжди буде так само тепло, неначе ти тільки що, випив кухоль гарячого глінтвейну! Між нами багато чого відбувалося, в тому числі і хорошого, і не дуже. Незважаючи на нашу тимчасову паузу, ми знайшли в собі сили, щоб через час зізнатися один одному в своїх помилках! Я пишаюся, що поряд зі мною така людина, як ти! Колись, ти подарував мені листівку зі словами: "Наше щастя попереду, тільки ти не йди". Так ось, я тобі обіцяю, що ти від мене ніколи не позбудешся! Мій зайчик, ти мені став рідний, що словами описати це почуття я не можу. Покажу при зустрічі! З Днем Народження тебе, люблю тебе, і обіймаю сильно-сильно!

***

З найкращими побажаннями спішу до тебе, мій іменинник! Нехай кожен твій вчинок вчить тебе чогось корисного і цікавого, нехай твоє захоплення стане улюбленою справою, і принесе тобі великий успіх, яким ти і твої близькі люди будуть сміливо пишатися! Будь завжди таким як ти є сьогодні: бездоганно здоровим, добродушним і галантним, чемним і розумним, чарівним і привабливим, активним і лідируючим, квітучим і веселим! Нехай життя твоє буде наповнена повноцінним людським щастям і райдужною, кольоровий радістю, а небо над твоєю головою завжди буде чистим, блакитним і сонячним! Удосконалюйся, духовно зростати, посміхайся світу і насолоджуйся життям! Нехай оточує тебе добро, і зустрічаються тільки позитивні, чисті і відверті люди у тебе на життєвому шляху! Нехай гроза, похмурі хмари і негода обходять твою дорогу життя стороною!

***

З тобою я можу відчувати себе, як за кам'яною стіною. З тобою мої думки наповнюються любов'ю. Залишайся таким же незвичайним, класним і самим коханою людиною на цій планеті. Обіймаю тебе і шлю тобі свій поцілунок!

***

Улюблені мій єдиний! Ти найкраще, що трапилося зі мною в житті, немає в тобі нічого зайвого, створив творець тебе ідеальним. Я дуже хочу, щоб я була для тебе таким же людиною за життя, щоб ти завжди міг на мене покластися. Вітаю!

***

Милий, вітаю! Нехай поруч з тобою завжди буде так само безтурботно і тепло. Нехай всі твої ідеї реалізуються з легкістю. Бажаю отримувати задоволення від роботи, так і від дозвілля. Надійних друзів, вірних однодумців. Звичайно ж, здоров'я і любові. З днем народження, дорогий мій!

***

Мій улюблений, бажаю тобі, щоб покупка машини твоєї мрії стала реальністю. Я бажаю, щоб ця дія відбулася в найближчому майбутньому. Нехай твій розум буде багатьох вражати. Нехай твоя сила і міць буде багатьох лякати. Будь завжди кращим. Я тебе люблю!

***

Мій любий та золотий хлопець! Я від усієї душі і з повним любові серцем вітаю тебе з днем народження! Побажаю тобі багато-багато щастя! Адже це те, що допомагає людині в житті! Побажаю тобі нескінченного везіння! Адже воно, як і успіх супроводжує у всіх людських починаннях! Бажаю тобі здоров'я як у лева! Адже без нього не прожити і дня! Також я побажаю мільйон доларів США, які допоможуть гідно жити!

***

Мій улюблений і дорогий! В День твого Народження буду щаслива привітати тебе і провести цей день разом з тобою. Дякую тобі за кожну мить, проведений поруч зі мною в любові і радості. Дуже ціную тебе і міцно обіймаю. Дякую твоїх батьків, що подарували світу таке світле диво, як ти. З Днем Народження!

***

Будь-якій людині потрібна опора і підтримка в особі близької та рідної людини. Я знайшла це все в особі одного чудового хлопця, який ось вже протягом кількох років дарує мені любов і турботу. Я хочу привітати тебе, мій роднуля, з твоїм святом! Хочеться, напевно, побажати тобі лише здоров'я. Ти і сам знаєш, що якщо буде здоров'я, то все інше теж буде. Ти в мене такий цілеспрямований і працьовитий парубок, що тобі взагалі нічого не варто досягти будь-якої мети. Я хочу, щоб вся твоя життя була саме такою, якою ти собі її уявляєш. Я знаю, що у тебе багато планів і цілей. Але ти навіть можеш не сумніватися в тому, що вони збудуться. У такого крутого хлопця все буде на вищому рівні. Так що просто живи і насолоджуйся життям. А ти любиш працювати і без всього цього. Зі святом, мій роднулечка.

***

Нехай життя змінюється кожен день на краще. Нехай моя любов буде твоєю рушійною силою. Я бажаю тобі бути в першу чергу чесним з самим собою. Я бажаю тобі прагнути до досконалості і назавжди залишатися моїм улюбленим ідеалом!

***

Нехай в цей день, мій коханий, виповниться одне заповітне бажання, нехай начальство по достоїнству оцінить твоє завзяття, колеги ставляться з повагою, а рідні радують своїм відмінним самопочуттям.

***

Коли то в зорепад я загадала бажання, і воно збулося. Поруч зі мною з'явився ти мій самий коханий, любий і дорогий чоловік на землі! Милий, хочу привітати тебе з днем народження і побажати, щоб очі завжди горіли впевненістю і теплом. В душі нехай буде тихе щастя, задоволення від того, що маєш, гармонія з самим собою. Нехай твоє тіло буде таким же сильним, здоровим і бадьорим, а настрій — завжди відмінним! Удачі у всіх твоїх починаннях. Нехай моя безмежна любов стане для тебе натхненням рухатися вперед!

***

Спочатку я думала, що закохалася в тебе. Потім мені здалося, що любов не може бути такою сильною і я просто потихеньку сходжу з розуму. Потім я зрозуміла, що люблю тебе настільки, що цілком не проти бути божевільною, аби бути поруч з тобою.

***

Сьогодні День народження у одного неймовірного людини, у сильної й мужньої молодої людини, поруч з яким я відчуваю себе найщасливішою. Дорогий мій, я хочу привітати тебе з твоїм святом і побажати тобі здоров'я. Ти і сам вже переконався в тому, що здоров'я – найнеобхідніше побажання, тому що без здоров'я не може бути досягнуто нічого іншого. Так що бажаю тобі самого міцного здоров'я, а все інше само собою додасться. Я обіцяю, що докладу всі зусилля для того, щоб зробити тебе найщасливішою людиною в цьому світі. Ти у мене гідний того, щоб бути самим щасливим та коханим. Але сьогодні ти повинен відпочивати і розслаблятися, тому що ти маєш повне право хоча б раз у році повноцінно відпочивати. Коханий мій, просто живи і насолоджуйся кожним моментом. Ми всі тебе дуже сильно любимо. Зі святом!

***

Дні і роки стрімко біжать уперед, зовсім не думаючи про те, що залишилося позаду. Якщо ти не встиг з чимось впоратися, змінити минуле в тебе зовсім не вийде. Ось чому і зараз, кожен повинен постаратися змінити своє життя, щоб потім не залишалося ніяких жалів. Так я кажу зовсім не просто так. Адже мені хочеться, щоб у твоєму житті завжди все виходило добре. Ну, а зараз не будемо говорити про сумне, адже все-таки у тебе милий, сьогодні свято. День іменин завжди мав для тебе велике значення. Ти завжди намагався його прожити так, щоб потім не було ніяких жалів. І сьогодні, коли всі гості зібралися тут, мені так сильно хотілося побажати тобі всього найкращого. Просто насолоджуйтесь усім, і тоді ти відчуєш неймовірний приплив сил. І пам'ятай, що твоя улюблена дівчина завжди буде знаходитися поруч для того, щоб допомогти тобі зовсім впоратися, як би складно це не було б. Я завжди перебуваю на твоїй стороні, просто продовжуй це пам'ятати день у день.

***

Від усього серця вітаю з днем народження, коханий! Я дуже бажаю тобі повністю реалізувати себе і свої амбіції, досягнути про що бажаєш! Нехай вітер приносить лише зміни на краще!

***

Джерело: happybirthday.co.ua

Коментарі