Привітання з днем народження дядька від племінниці, племінника в прозі, українською мовою


Привітання з днем народження дядька від племінниці, племінника в прозі, українською мовою

Бути садівником – це круто, доглядати за городом – зовсім класно. Просочетайте, дядько, це. Вирощуйте величезні качани капусти, щоб солодко шуршало в кишенях. Сливи, щоб посмішка розтікалася від задоволення, банани, щоб хотілося повзти вгору і зривати пачками успіх. З днем народження, дядько.

***

Дядькові своєму бажаю, з повагою, щастя, радості безмежної і море терпіння, бажаю не старіти душею і тілом, бажаю продовжувати зводити з розуму мільйони дівчат своїм магнетизмом і привабливістю, бажаю ніколи по дрібницях не сумувати, а я завжди буду пишатися тим, що я – твій небіж! З ювілейним днем народження!

***

Дорогою дядько, в країні дефолти і страйки, а в головах чиновників величезні цифри недостач. Вітаю вас з днем народження і бажаю бути маленьким чоловічком, щоб не тримати в голові великі цифри, мати скромну зарплату, щоб не втрачати дуже багато. З днем народження, дядько, щастя вам.

***

Дорогий (Ім'я)! Вітаємо з днем народження! Бажаємо щастя, здоров'я в усі органи, а гроші в кишені!

***

Кажуть, що здоров'я — це справжня цінність будь-якої людини. Не буде здоров'я, його не повернеш, навіть якщо ти дуже багатий і заможний. Недуга буде нагадувати про себе знову і знову.

***

Так... добре коли є такий чудовий дядько! І не соромтеся, мені все ж краще знати, я все-таки ваша племінниця! Я хочу від усієї душі привітати вас з днем народження! Ви дуже хороша людина! Бажаю вам вірних і відданих друзів! Дякую що ви завжди зі мною!

***

Ваше життя унікальне і викликає неймовірне захоплення з усіх боків. З днем народження, дорогий дядьку, нехай з усіх боків до вас летять радісні бульбашки незвичайного везіння, які допомагають тільки покращувати свої життєві позиції.

***

Дорогою дядько, з днем народження. Нехай життя твоє буде сповнена щирого щастя і світлого натхнення, найбільших відкриттів і радісних звершень, вірної любові і безсумнівного поваги. Бажаю тобі браво досягати будь-якої мети, як альпініст підкорює вершини, бажаю вірити в свої сили і себе, прямуючи до блага і успіху.

***

З днем народження, дядько. Я тобі бажаю з роками стає тільки міцніше, впевненіше, життєрадісніші і щасливішим. Дядько, бажаю мчати по життю легко, з вітерцем удачі і вірними супутниками — оптимізмом, натхненням, везінням і достатком.

***

Що побажати тобі дядечко в цей світлий день, ну природно тільки самого хорошого. Хай цей день тебе усмішкою променистою зустріне та привітаннями добрими друзів. І нехай в цей день в твою честь звучать тільки хвалебні тости, і застільні пісні звучать в твою честь.

***

Моєму кращому дядька в день народження побажати довгих років. Красиві і яскраві моменти нехай нудяться в серці навік. Здоров'я міцного бажаю, не угасай ти ніколи! Нехай вік забирає тільки погане, а душа буде завжди молодий!

***

Бути дядьком — це нелегкий хліб. Ти завжди був поруч і допомагав з усіх тих питань, з якими було складно впоратися батькам. Твоя допомога і твої поради ніколи не були зайвими і нав'язливими і завжди вчасно. З днем народження тебе, мій рідний і найкращий у світі дядько.

***

На кожному перехресті вибирати тільки ті напрямки, які призводять до карколомних успіхів. Створювати алею слави, всіяну відбитками твоїх п'ят. Прожити життя так, щоб племінники могли пишатися своїм дядьком самих чесних правил. З днем народження, дорогий!

***

Мій улюблений дядечко! Хочу привітати тебе з днем народження і побажати безліч приємних благ. В першу чергу, звичайно ж, міцного здоров'я та чудового настрою. Нехай всі твої задуми обов'язково збудуться і принесе корисні плоди. Нехай бізнес процвітає, купюри додають вагу твоєму портмоне, а в гаражі оселиться не один шикарний автомобіль. У відпустку, природно, на півдня до солоного моря і так кожен рік насолоджуватися блакитними берегами. Нехай у тебе все буде на відмінно, адже інакше бути не може.

***

Бажаю дядькові коханому, щоб в його день народження зібралися за столом всі чарівники світу і подарували йому магічні подарунки – світлу душу і велике, любляче серце, теплий будинок і синього птаха успіху в сад, хорошу роботу і начальницю, яка незабаром стане твоєю дружиною! Вип'ємо ж за те, щоб ця казка здійснилася! Зі святом!

***

Дуже хочеться в цей день народження, що б дядько зміг не тільки зрозуміти, а й відчув, як він дорогий усім!

***

З днем народження, дорогий дядько. Бажаю бути вічно молодим і щасливим, бажаю обходитися без криз та застою. Нехай справи йдуть успішно, хай довгою яскравою стрічкою стелиться дорога цікавою життя.

***

Дорогою дядько, прокиньтеся завтра у величезному пентхаусі, зателефонуйте в дзвіночок і вам на сніданок принесуть омари і відерце червоної ікри. Пірніть у басейн з шампанським, зробіть пару ковтків з величезним задоволенням і тільки після цього знову прокиньтеся. Навколо знову звична квартира, а це був тільки сон. Вітаю вас з днем народження і бажаю, щоб цей сон став колись реальністю.

***

Рідний дядько – це надійне плече, яке завжди поруч. Я, як твоя улюблена племінниця, від душі бажаю радіти навіть самим маленьким досягненням, не переживати про незначні невдачі. Ти досягнеш багато чого, і ми тобою будемо ще більше пишатися.

***

У мене найкращий дядько на світлі, і в нього сьогодні День народження! Я вітаю тебе, дорогий дядько і бажаю тобі тільки всього найкращого і позитивного. Ти дуже багато чому мене навчив, за що я тобі безмежно вдячний. Я сподіваюся, що ти досягнеш всіх поставлених завдань, вирішити всі питання і, нарешті, вирушиш в кругосвітню подорож, щоб вивчити всі країни. Я бажаю тобі і твоїй родині благополуччя, взаєморозуміння, любові та радості. Нехай у вашому домі завжди будуть збиратися гості тільки за винятково гарним приводів, так і без приводу теж, тому, що ти вмієш влаштовувати справжні свята. Будь щасливий, здоровий, любимо і успішний. І нехай удача завжди переслідує тебе, відлякуючи всі негаразди.

***

У цей світлий для тебе день хочемо побажати тобі щастя і тепла. Нехай переступає через поріг свого будинку тільки радість, а тривоги завжди залишаються за дверима!

***

З Днем народження, дядечку! Якщо задуматися, то варто бажати лише того, чого ще немає. В такому випадку я бажаю тобі величезну віллу на Мальдівах, особистий літак і шапку-невидимку, щоб знати все на світі. А все найважливіше: любов, щаслива сім'я, цікава робота і хобі у тебе вже є. Вітаю!

***

Мій улюблений дядько! Від душі вітаю тебе з днем народження! Нехай сьогодні для тебе звучать тільки самі теплі і потрібні слова, поруч будуть найдорожчі для тебе люди і не тільки в цей день, а і в усі наступні. Нехай кожна мить наповнюється яскравими фарбами, добротою і безмежною любов'ю. Бажаю матеріального благополуччя, міцних відносин, здорових сил і вдалих доріг на шляху.

***

Нехай життя буває часом сувора, але ти будь сильним. І для себе скоріше відкрий надійний шлях. Не виживати умій, а жити, йди завжди тільки вперед, з успіхом завжди дружи і намагайся зловити свою птаха щастя! Здоров'я богатирського тобі!

***

У цей день я бажаю, щоб доля піднесла тобі багато своїх подарунків: кар'єрного процвітання, удачі, достатку, великої любові, дружби, вірності й добра!

***

Джерело: greets.co.ua

Коментарі