Привітання з днем народження брата від брата, від сестри, молодшому, старшому своїми словами, українською мовою


Привітання з днем народження брата від брата, від сестри, молодшому, старшому своїми словами, українською мовою

Коханий мій брательник, тебе я вітаю з днем варення. Бажаю, щоб життя твоя була суцільним неділею, без правил і прибирань, без напрягу і буденності, з веселощами душі, відривним настроєм і хвилею повного кайфу.

***

Братику, вітаю тебе з днем народження! Бажаю бути сильним як Геракл, мудрим як Сократ і багатим як Ротшильд! Знайти жінку, яка розпалить полум'я любові і народить тобі десятеро дітей! Нехай будь-який шлях, яким ти зберешся йти по життю, незмінно приводить тебе до успіху, а будь — яке починання- досягненням поставленої мети.

***

Братику, вітаю тебе з днем народження! Бажаю тобі знайти справжнє щастя, досягти всього, про що так давно мрієш. Нехай здоров'я буде міцним, настрій — завжди на висоті, і вистачає тобі сил для вирішення всіх поставлених завдань.

***

Вітаю з днем народження, братику! Бажаю тобі завзятості й наполегливості в досягненні цілей, і нехай у справах супроводжує удача! Хай вірні друзі завжди будуть поруч, готові розділити з тобою радість від успіхів, так і підтримати в скрутну хвилину. Нехай улюблена жінка буде дарувати тобі натхнення і свою підтримку! Будь щасливий сьогодні і надалі!

***

У такого крутого і позитивного старшого брата повинен бути самий нереальний свято, яке запам'ятається всьому світу. Я чомусь не сумніваюся, що завтра навіть в Інтернеті величезна кількість різних відео з цього дня, у яких буде стільки переглядів, що ми потім будемо боятися виходити на вулицю. Але я дуже хочу, щоб ти від усієї душі відірвався, тому що останнім часом ти дуже сильно втомився. Я знаю, що ти докладаєш усіх зусиль, щоб досягти найвищого рівня у своїй галузі. Взагалі, варто зауважити, що для міни ти був дуже хорошим старшим братом, тому що у мене ніколи не було відчуття, що ти експлуатуєш мене, як це кажуть багато людей про своїх старших братів. У нас було все навпаки, бо ти був уважним, але при цьому ще й вимогливою людиною. Тому зараз я є таким відповідальним і працьовитим.

***

Дуже хочу привітати зі славним і прекрасним Днем народження свого коханого і чудово брата! Нехай у тебе в житті все буде успішно і щасливо, а всі жінки і дівчата від любові і захоплення до тебе – падають в непритомність! Жартую! Бажаю тобі сімейного щастя та благополуччя, а головне взаємної, відповідною і вірного Кохання з другою половинкою! Хай у вас все складеться якнайкраще. Будь завжди таким же активним, позитивним і добрим. Я дуже люблю тебе і бажаю тобі всього тільки найкращого і доброго. Будь впевнений у собі і своїх силах, адже ти в мене самий найкращий і самий красивий братик. Бажаю тобі міцного здоров'я, впевненості у собі і великих сил для творчих починань! Я тебе дуже сильно люблю і завжди захоплювалася тобою, як особистістю, коханий мій братику, тому я чекаю від тебе нових хороших новин та успіхів у навчанні! Цілую тебе міцно і люблю.

***

З днем народження тебе, старший брате! В цей чудовий день бажаю тобі всього найкращого. Будь неодмінно щасливий, радіти кожному прожитому дню! Обов'язково будь здоровий, завжди залишайся таким енергійним і заповзятливим! Нехай всі плани і задуми в точності втіляться в життя! А настрій нехай завжди буде бойовим!

***

Бажаю тобі багато успіхів у житті, і щоб завжди все виходило! Я бажаю тобі завжди пам'ятати, що життя – це чудово, і що завжди все вийде, і потрібно тільки вірити в це, і намагатися бути кращим з кращих! Бажаю завжди перемагати в усьому, а якщо сталося так, що тобі обійшли, я бажаю тобі найкращого в житті, і щоб навіть помилки або програші не могли тебе зробити сумним або невпевненим у собі! А тому я бажаю тобі великих успіхів у всьому, і нехай твої помилки – будуть для тебе просто твоїм минулим, а ще – також і твоїм досвідом! Бажаю багато щастя дізнатися у світі, і нехай ніхто ніколи не посміє образити тебе серйозно! Я бажаю тобі завжди залишатися самим собою! І нехай світ не буде жорстокий по відношенню до тебе! Нехай все виходить завжди! Багато тобі радощів у повсякденному житті і нехай погода буде хорошою за вікном і за дверима!

***

Брате мій дорогий, прийми мої вітання в день народження. Хочу, щоб ти був щасливим і успішним людиною, щоб вдача тобі всміхалась, а фортуна підморгувала правим оком. Щоб робота в твоїх руках кипіла, а кар'єра злітала вгору. Щоб тобою захоплювалися найкрасивіші дівчата, а серце подарувала єдина. Всього тобі піднесеного, світлого і яскравого!

***

Я хочу привітати зі святом людини, якого вже багато років називаю старшим братом. Насправді, це велике щастя бути сестрою такого чудового брата, який завжди допоможе і захистить. Я пам'ятаю, що в дитинстві батьки навіть дозволяли нам з тобою разом ходити гуляти, а ще вони залишали мене з тобою вдома, бо знали, що ти вже точно присмотришь так, як треба. А я пам'ятаю, що постійно злила тебе, але ти навіть не грубіянив, тому що знав, що я потім все розповім мамі. Звичайно, коли я виросла, то зрозуміла, що так робити не можна було, тому що ти все робив для мене. Сьогодні у тебе особливе свято, тому я хочу привітати тебе і побажати всього того, про що ти мрієш. Повір, що мені дуже хочеться бути корисною для тебе, тому ти в будь-який момент можеш розраховувати на мене. З святом тебе, найкращий брат у світі!

***

Сьогодні особливий день! Адже найкращий чоловік – мій брат – святкує своє день народження. Братик, хочу побажати тобі, щоб твоє життя завжди грала тільки райдужними квітами, щоб горе і сльози обходили твій дім. Ми з тобою багато чого пережили разом, і пустощі, і радість, і сварки, але я завжди знала, що можу покластися на тебе. В неприємні моменти ти завжди був поруч і допомагав порадами, захищав від зовнішнього світу. Спасибі тобі за те, що ти є!

***

Дорогий брате! Сьогодні твій день народження, і я хочу висловити подяку за ті щасливі моменти, якими було наповнене моє дитинство! Спасибі за те, що розділив зі мною ту банку варення, із-за якої мене залишили без солодкого. Це навчило мене думати на два кроки вперед. Спасибі за те, що зламав мою улюблену ляльку, з-за якої я ридала всю ніч. Завдяки цьому я зрозуміла, що ніщо не вічне. Спасибі за те, що накостиляв мою залицяльникові, який з-за цього мене кинув. Завдяки цьому я зрозуміла, що мій майбутній хлопець повинен бути сильним і сміливим. Спасибі за те, що захистив від хуліганів в підворітті. Завдяки цьому я зрозуміла, що мій брат самий-самий! Це були найкращі життєві уроки на моєму шляху, які я ніколи не забуду! Спасибі тобі за все! Я бажаю, щоб твої діти так само прислухалися до тебе, як я! З днем народження!

***

Бажаю тобі багато грошей, і щоб все завжди виходило! Бажаю тобі багато друзів, так як вони іноді потрібні більше, ніж якісь папірці! Бажаю тобі величезних успіхів у роботі твоєї, а також в освіті і самоосвіті та розвитку себе, як особистості! Хай завжди буде мама в твоєму житті, і щоб завжди ти цінував те, що маєш! І нехай твоя любов до мами – буде такою зворушливою! Нехай мама буде тобою ще більше улюблена, тому що вона народила тебе, виховала, а також дала те, що ніхто не дасть! Адже саме мама дає батьківську любов, а ще – багато щасливих моментів, які не можна замінити нічим! Нехай я і говорю занадто просто, але саме своїми словами я зможу висловити все, що хочу побажати і як сильно я тебе люблю, мій братику! Нехай ти ніколи не дізнаєшся, що таке горе і печаль!

***

Ти завжди змушував мене відчувати себе особливим. Я не можу дочекатися, щоб побачити, що чекає нас у майбутньому. Всі зворушливі моменти нашого дитинства нагадують мені, чому я так сильно тебе люблю. Сьогодні я досить дорослий, щоб нарешті оцінити, який ти фантастичний молодший брат. Бути старшим братом - це величезна відповідальність, і я радий, що ми змогли навчити один одного багатьом важливим речам. Своїми словами ти завжди давав мені зрозуміти, що я в цьому світі не один. І що я можу розраховувати на твою допомогу що б не трапилося. Багато років тому сьогодні у світ увійшов воістину неймовірний людина, і я мав честь називати його своїм братом. Ти зумів багато добитися в минулому році, і я вірю, що це не межа. Цього разу ти зможеш реалізувати весь свій потенціал і воплотишь в життя найсміливіші бажання. А я завжди буду недалеко, щоб допомогти тобі в цьому.

***

Братик, дорогий, з днем народження! Я бажаю тобі величезного щастя, я вірю, що ти досягнеш всього, про що мрієш. Бажаю тобі радості, любові, сімейного щастя і богатирського здоров'я.

***

Улюблений брат мій, бажаю тобі в твій день народження, щоб весь смуток, невдачі і поганий настрій, залишилося в минулому, а з сьогоднішнього дня твоє життя була відзначена тільки світлими моментами, щоб радість кружляла навколо тебе, як нічний метелик навколо ліхтаря! Нехай цей день стане точкою відправлення в нове життя.

***

Дорогий мій брат бажаю тобі в день народження дружної великої родини, де б кожен один одного поважав і цінував. Пам'ятай, що думка кожного члена вашої родини важливе. Бажаю, щоб завжди поряд з тобою була мудра порадниця, яка б допомагала вибрати правильний нехай в житті. Щастя тобі великого!

***

Кажуть що рідня дана нам від бога, а друзів вибираєш сам. Але я щасливий, що у мене є такий брат, як ти. Ти завжди будеш для мене прикладом, я завжди буду прагнути до тебе, і все найкраще, що я знаю і вмію, від тебе. За тебе, брат. Вітаю тебе з твоїм святом.

***

Немає ближче родича для сестри, ніж улюблений брат. Він може захистити, дати слушну пораду і ніколи не наскаржиться батькам. Так нехай у твоєму житті, братику, в твій день народження, з'являться безмежна радість, постійне щастя, а в душі оселиться чиста і щира любов. Нехай всі дні будуть сонячними, настрій — прекрасним, а життєві дороги ведуть в правильному напрямку.

***

Дорогий братик! Сьогодні я від душі бажаю тобі всього доброго, любові, успіхів, щастя в особистому житті. Це офіційно ти мені двоюрідний брат, а на ділі — самий що не є рідною. У нас з тобою є купа спогадів про щасливих і радісних моментах з дитинства, коли з-за будь-яких моїх витівок ти заступався за мене. І я бажаю тобі всього, що може побажати любляча сестра братові. З днем народження тебе!

***

Мій любий братик, бажаю тобі досягти внутрішньої гармонії, зовнішнього благополуччя, перед прийняттям рішень все добре обміркувати, щоб уникнути помилок, нехай у всьому завжди везіння тебе підтримує і допомагає.

***

Брат! Ти старший за мене, я намагаюся багато в чому брати з тебе приклад і шалено тобою захоплююся. Сьогодні твій день народження і я вітаю тебе від усієї душі! Хочеться побажати тобі, щоб ти завжди залишався таким, який ти є, адже ти чудова людина. Бажаю тобі багато щастя, саме такого, яким його бачиш ти. Нехай всі твої мрії збудуться! З днем народження, найкращий брат!

***

Сьогодні день народження у найрозумнішого, неймовірно сильного і самого кращого чоловіка — у мого брата! Братик, я бажаю тобі домагатися всіх самих недосяжних цілей, сміятися в обличчя неприємностей, зустріти справжню любов і залишатися таким же добрим і чуйним людиною!

***

В цей День Народження, братан мій, я намагався укомплектувати всі найщиріші вітання та побажання в невеликому шматочку прози. Грошей в достатку, увагу красивих дівчат в надлишку, своє власне житло без довгострокової іпотеки і раритетна класична машина. Побажання мої тривіальні й прості, але адже ти б ні за що не відмовився від перерахованих речей, чи не так? Нехай же вони у тебе з'являться. В повному комплекті. І як можна швидше. Але навіть якщо чогось не вистачає, все одно прагне насолоджуватися життям, брат. Живемо тільки раз!

***

У День народження улюбленого брата мені дуже хочеться обійняти його міцно, не відпускаючи довше і привітавши зі святом, побажати жити зі щасливою посмішкою, достатком в будинку, миром і любов'ю в сім'ї! Нехай в житті все йде як по маслу, і нехай жодна тривога не сміє стукати в будинок! Я впевнений, що до таких чудових людей, як мій брат, Фортуна повинна бути особливо прихильна - і хай буде так!

***

Дорогий брате! Сьогодні у тебе важливе свято – день народження! Спасибі, що весь цей час ти був постійно поруч. Я завжди пишався своїм чудовим розумом і золотими руками. Я впевнений, що попереду тебе чекає тільки хороше майбутнє. Хочеться побажати, щоб ти знайшов таку дівчину, про яку довго мріяв, щоб твоя робота була в радість, а від достатку ти не міг відбитися. Бажаю тобі веселого і радісного життя, попутного вітру у всіх починаннях і відмінного настрою. Нехай попереду тебе чекає тільки безмежне і безмірне щастя, вірні товариші, які ніколи не підводять і оптимізм. Бажаю тобі натхнення і творчих проривів. Але головне, брат, пам'ятай, що у тебе є опора у вигляді мого чоловічого плеча.

***

Мій чудовий брат, вітаю тебе з днем народження. Від усього серця бажаю тобі теплоти рідних сердець і міцної віри в себе, благополуччя в твоєму домі і удачі на твоєму шляху, щирої любові і бравого щастя життя.

***

Братик, ти сьогодні іменинник! Я вітаю тебе, мій хороший! Ти найкращий брат і друг, захисник, порадник і надійний товариш. Бажаю тобі бути щедрим і добрим, любити і бути коханим, прагнути до висот і досягати неможливого. Хай мир дарує усмішку тобі, прекрасний настрій і постійно відкриваються двері можливостей. Насолоджуйся життям, будь здоровий і отримуй всі можливі задоволення!

***

Дорогий брате! Сьогодні вітаю тебе з чудовим подією: днем твого народження! Побажаю тебе миру, добра, щастя, благополуччя, гарного настрою та впевненості у завтрашньому дні! Нехай погані дні забудуться, а хороших стає більше! Люблю тебе, обіймаю і цілую! Твоя сестра.

***

З самого ранку звучать найтепліші слова і найкращі побажання в твою адресу, братику. І це не дивно, адже у тебе день народження. Прийми найщиріші вітання. Нехай життя твоє тече, як повна річка, хай дім буде повною чашею. Хай в твої вікна і двері завжди стукає щастя. Довгого і щасливого життя тобі, братішка, завжди гарного настрою і добрих друзів. Нехай все задумане тобою, обов'язково збудеться. Бажаю кожен день прожити з азартом і оптимізмом.

***

Ось і настав сьогодні черговий твій День Народження. Ти став ще на рік старшими, мудрішими, сильнішими і досвідченішими. Тим не менш, скільки б років не пройшло, ти завжди залишишся для мене маленьким братиком, веселим і жвавим, з яким ми в дитинстві нічого не боялися, завжди стояли один за одного кам'яною стіною. Нехай мужність і сила супроводжують тебе всюди, нехай розсудливість і мудрість дозволять досягати найвищих вершин. Добробут і успіх завжди були присутні у справах. Щоб від дівчат не було відбою, але поруч завжди була та єдина, заради якої ти свершишь гори. Удачі тобі, брат, будь щасливий і здоровий! З Днем Народження!

***

Я хочу привітати свого дорогого брательника з тим, що він став ще на один рік старше. Насправді, в це так важко повірити, тому що мені здавалося, що він буде ще довго залишатися таким маленьким, але удаленьким. Мені хочеться побажати тобі відмінного настрою, тому що ти у нас дуже любиш ходити з кислим обличчям, коли у тебе щось не виходить. Мені завжди хочеться бачити усміхненим і щасливим хлопчиком, який завжди прийде на допомогу своєму старшому братові. Ти знаєш, я до сих пір пам'ятаю той день, коли мені сказали, що у мене народився братик. Першим ділом я тоді подумав, що мені доведеться ділити з тобою свою кімнату, віддавати свої іграшки, хоча мені так не хотілося цього робити. Але потім все утворилося так, як треба. Ми стали з тобою дуже близькими людьми, які в усьому підтримують один одного. З твоїм днем, братику!

***

Роки проходять дуже швидко, не залишаючи нам ніякої можливості на те, щоб щось виправити. Шансу змінити що-то все одно немає. Але, це не повинно змушувати нас не приймати ніяких дій. Ми повинні намагатися робити все для того, щоб не шкодувати. Зараз такі слова я кажу зовсім не просто так. Це я роблю тільки тому, що мені хочеться, щоб мій брат навчився життєвим правилам і цінностей ще в такому молодому віці. А зараз, я просто скажу тобі, зі святом. Рости таким же красивим і здоровим хлопцем, і більше радують нас, твою улюблену сім'ю. А якщо одного разу, щось не вийде, або буде занадто складно, просто пам'ятай про те, що ми будемо знаходитися поруч, і тоді зможемо тебе у всьому підтримати. Адже для цього і існують сім'ї. І дорослішаючи, залишайся в душі все тим же чудовим хлопчиком.

***

Джерело: vsivitannya.co.ua

Коментарі